Gå til innhold

Bryllupsforberedelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer fælt på hvor lang tid jeg skal sette av til planlegging. Stedet vi har valgt ut (ikke helt fastsatt enda, da) er bare åpent april-oktober. Så nå prøver jeg å bestemme meg for om det skal bli til høsten, som har pene farger, eller til våren, som også har pene farger, men mindre meg, liksom. Jeg hadde alltid tenkt til å ha en litt lang forlovelse, men Mai 07 virker som om er uendelig lenge til! Hadde tenkt litt på bryllup i off-white og sølv, og det passer jo heller ikke akkurat til våren, men tror ikke jeg klarer å planlegge alt som skal til til høsten allerede. Kan noen berolige meg og si at et år med planlegging går fort, og at det går ann å ha litt mørke farger om våren også? Er nervøs! Dette er uvant! (håper jo at det ikke blir en vane å planlegge bryllup heller, :ler: ) (også skal jeg prøve å la være å få alt for mange nervøse utbrudd her, jeg er sikker på at alle andre bruder er nervøse og stressede nok som det er)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var ett år aalt for lenge.. Når vi først hadde bestemt oss for å gifte oss ville vi gjøre det samme år (det ble da om høsten). Og for oss var de 7 månedene vi hadde å "planlegge på" uendelig lenge..

I det vi hadde bestilt vielsen og lokalet var det jo bare å begynne å veeeeente..... Og den sommeren var laaaang...

Tro meg.. Det er ikke så fælt mye som trengs.. Du trenger en person til å vie dere, et sted å ha festen, noe mat å spise på og noen klær.. Kan (som andre har påpekt) ordnes på svært svært kort tid om du vil...

Skrevet

Dersom en skal gifte seg midt på sommeren, kan det være litt lurt å si fra til gjestene tidlig pga ferie.

Skrevet
Jeg lurer fælt på hvor lang tid jeg skal sette av til planlegging.  Stedet vi har valgt ut (ikke helt fastsatt enda, da) er bare åpent april-oktober.  Så nå prøver jeg å bestemme meg for om det skal bli til høsten, som har pene farger, eller til våren, som også har pene farger, men mindre meg, liksom.  Jeg hadde alltid tenkt til å ha en litt lang forlovelse, men Mai 07 virker som om er uendelig lenge til!  Hadde tenkt litt på bryllup i off-white og sølv, og det passer jo heller ikke akkurat til våren, men tror ikke jeg klarer å planlegge alt som skal til til høsten allerede.  Kan noen berolige meg og si at et år med planlegging går fort, og at det går ann å ha litt mørke farger om våren også?  Er nervøs!  Dette er uvant!  (håper jo at det ikke blir en vane å planlegge bryllup heller,  :ler: ) (også skal jeg prøve å la være å få alt for mange nervøse utbrudd her, jeg er sikker på at alle andre bruder er nervøse og stressede nok som det er)

For det første, du har sansynligvis tid i massevis til å få planlagt alt til høsten. Det er egentlig ikke så mye som skal til når du først kommer igang.

Ellers tror jeg at hvis du venter til våren, så er det bare å ta ting med ro, og kose seg med forberedelsene. Synes selv tiden går fort, men sakte. Skulle gjerne detaljplanlagt nå, men det er mye som er så lenge til at det er unødvendig og til og med litt dumt å gjøre nå.

Synes ikke det er noe problem med høstfarger i et vårbryllup, bare velg det som kler deg!

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Hei... Jeg hadde aldri klart å planlegg det perfekte bryllup på så kort tid, men heldigvis er vi forskjellige... :klappe::klappe: MASSE LYKKE TIL, tror du kommer til å trenge det :)

Skrevet
Hei... Jeg hadde aldri klart å planlegg det perfekte bryllup på så kort tid, men heldigvis er vi forskjellige... :klappe:  :klappe:

Et perfekt bryllup er det ingen som klarer å lage.. uansett hvor lang planleggingstid.. Og et kjempebra bryllup kan alle dra sammen på få månders varsel.. (og et giftemål + fest etterpå kan organiserers på en uke!!)

MASSE LYKKE TIL, tror du kommer til å trenge det :)

Ja, lykke til og gratulerer.. Alle bruder fortjener å høre det... Kommentaren om at du "kommer til å trenge det" skal du ikke bry deg om.. Enkelte klarer ikke å forstå at ting kan gjøres på en annen måte enn de selv velger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...