AnonymBruker Skrevet 6. oktober #1 Del Skrevet 6. oktober Her er det like mye kontakt som jeg hadde e mitt siste forhold. Føles helt natulig, men går jeg for fort fram? Anonymkode: 4bdff...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. oktober #2 Del Skrevet 6. oktober Er ingen fasit på det...Enten så trives dere sammen, eller så gjør dere det ikke. Man legger fort merke til om man blir prioritert eller ikke. Det gjør ihvertfall jeg, uavhengig om det er dating eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #3 Del Skrevet 6. oktober Daglig vil jeg si Anonymkode: 2e9d7...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #4 Del Skrevet 6. oktober For meg er kontakten en slags temperaturmåler. Kontakten blir typisk stigende etter hvert som tiltrekningen øker før den finner sin naturlige plass. Begynner den å minke, er det typisk fordi den ene parten blir mindre på og interessen er synkende. Dette i kombinasjon med hvem som typisk tar kontakt, kvaliteten på svarene, og initiativene. Når det går fra varmt til kaldt er det over og ut for min del Anonymkode: 61a9f...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå