AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 Har en nær venn som nå har tenkt å prøve å tjene penger på hobbyen sin. Jeg har litt utdanning på området og ser at det holder veldig lav faglig kvalitet på flere områder. Blir så usikker på hva jeg skal gjøre. Bør jeg prøve å komme med noen konstruktive råd, eller skal jeg la vennen lære the hard way? Vil jo ikke såre. Så lenge folk har en hobby de trives med tenker jeg bare de skal få holde på. Men nå når vennen vil satse litt ekstra på dette kjenner jeg at jeg får vondt av vedkommende. Anonymkode: d423d...e6d 1
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Så lenge vedkommende ikke spør om råd, kan det virke mot sin hensikt å komme med noe. Vet vedkommende at du har utdanning på området? 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Vedkommende kan jo få en rask læringskurve hvis hen har næringsvett? Eller krever denne hobbyen et slags talent, som vedkommende absolutt ikke har? Tror du skal være forsiktig med å si noe kritisk om akkurat dette.. Men samtidig mener jeg at en ekte venn må være ærlig. Anonymkode: e5414...956 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå