Jessica05 Skrevet 6. oktober 2024 #1 Skrevet 6. oktober 2024 (endret) sorry jeg veg ikke hvordan jeg kan sltte innlegget Endret 6. oktober 2024 av Jessica05 Har lyst til å slette 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 Møtte du ham i utlandet? Kan jeg spørre hvilket land du er fra? Anonymkode: 1b906...38e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #3 Skrevet 6. oktober 2024 Du har det tøfft nå, kan ikke se for meg hvordan det er å være så alene og avhengig av denne mannen. Har du noen veninner eller andre du kan søke støtte fra? Det er trist å si det, men jeg tror egentlig han er fysisk utro. Det høres ikke ut som han respekterer deg for tiden, å det er veldig rart da du er sårbar. Hadde han ikke vært utro kunne han ha betrygget deg, istede går han i opposisjon og det er svært mistenkelig. At han er mye borte og all snappingen også. Hør med nav om du har mulighet til å få økonomisk hjelp, om du ikke har lyst til å reise hjem igjen om det er veldig ensomt her. Det er jo mest opp til deg. Nå har dere jo barn sammen, som gjør ting komplisert, men det er nok mange som allerede har vært i din situsjon før, som det har gått bra med. Kan jo hende de kan hjelpe deg å finne en jobb også. Om han ikke et fysisk utro, syns jeg fortsatt han behandler deg så dårlig, at du fortjener en bedre mann. Men nå kjenner jeg dere ikke og er jo heller ikke knyttet til han som det du er. Lykke til, uansett hvordan det blir 🫂 Anonymkode: c44a7...2c7
Jessica05 Skrevet 6. oktober 2024 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2024 Tusen takk for dine ord. Jeg får hjelp med psykolog. Skjedde dette i går (oppdagelse av meldinga) og må vente en uke for psykologisk hjelp. Jeg tror jeg klarer meg økonomisk utenom ham. Jeg må innrømme jeg var ambisiøs og selektiv om jobb. Hvis jeg må, tror jeg at jeg kan finne jobb selv om det ikke blir mest drømmejobben. Storste problemen er mer følsessmessige. Han har blitt så kaldt og klarer ikke å takle det så godt. Jeg prøver å samle krefter for barna og for meg selv men dette er så tøft når jeg er så såret… Jeg vet dette er spørsmål ingen kan gi svar på bortsett fra meg. Men trengte å tømme tankene og følser. Tusen takk igjen! AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du har det tøfft nå, kan ikke se for meg hvordan det er å være så alene og avhengig av denne mannen. Har du noen veninner eller andre du kan søke støtte fra? Det er trist å si det, men jeg tror egentlig han er fysisk utro. Det høres ikke ut som han respekterer deg for tiden, å det er veldig rart da du er sårbar. Hadde han ikke vært utro kunne han ha betrygget deg, istede går han i opposisjon og det er svært mistenkelig. At han er mye borte og all snappingen også. Hør med nav om du har mulighet til å få økonomisk hjelp, om du ikke har lyst til å reise hjem igjen om det er veldig ensomt her. Det er jo mest opp til deg. Nå har dere jo barn sammen, som gjør ting komplisert, men det er nok mange som allerede har vært i din situsjon før, som det har gått bra med. Kan jo hende de kan hjelpe deg å finne en jobb også. Om han ikke et fysisk utro, syns jeg fortsatt han behandler deg så dårlig, at du fortjener en bedre mann. Men nå kjenner jeg dere ikke og er jo heller ikke knyttet til han som det du er. Lykke til, uansett hvordan det blir 🫂 Anonymkode: c44a7...2c7 Jeg kan ikke reise bort fra barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå