Gå til innhold

Hva gjør mannen feil i forholdet når damen er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det mannen ofte gjør feil i et forhold når damen er utro og hva kan han gjøre for å forbedre det? Er det en bestemt type menn som er mer utsatt enn andre menn? Hva er i så fall fellestrekkene hos disse mennene og hvordan kan de forbedre seg?  

Anonymkode: 346b6...91f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var utro i mitt første forhold, men viktig å nevne at jeg var bare 18 år gammel, langt ifra voksen og har så klart forandret meg mye på 12 år. Jeg fant ut at han hadde løyet om veldig viktige ting og blant annet ruset seg uten at jeg visste om det + prøvde konstant å ligge med en venninne av meg. Jeg ville ta hevn og gjorde som jeg gjorde. Fikk akutt dårlig samvittighet etterpå og følte meg dårlig. Fortalte han det. Jeg angrer på at jeg var utro av hensyn til mine verdier, men skulle ønske jeg såret han mye mer, for han var en jævla drittsekk og han fortjente meg ikke. Han behandlet meg dårlig og jeg gjorde alt jeg kunne for at han skulle ha det bra. Dessverre var jeg ung og dum. I voksen alder hadde jeg ikke gått inn i et forhold med en sånn mann i det hele tatt. Han var en del år eldre enn meg også.

Dens om gjør noe feil er den som er utro. Ferdig med den saken. Der finnes ingen gode unnskyldninger for å være utro. Får du ikke nok sex? Ok. Føler du deg ikke sett? Ok. Får du ikke nok oppmerksomhet? Ok. Dette er ting man snakker med partneren sin om og man fikser det. Sammen. Møter man en isvegg må man fortsette å prøve, men kommer man til et punkt hvor det er håpløst og brudd ikke er et alternativ, så snakker man om åpent forhold. Motsetter partner seg det så er jo brudd det eneste riktige. 

Utroskap er feig, slemt, grusomt og tragisk. Jeg opplevde utroskap i mitt andre forhold, da som voksen, og jeg vil aldri ha kjæreste igjen. Det svei så sinnssykt. Min erfaring med forhold er at mennene bedrar og får frem det verste i meg. Så jeg klarer det bare ikke. 

Mannen gjør sikkert noe feil i forholdet, ja, men den største feilen er det kvinnen som gjør om hun er utro. Samme om kjønnene var byttet om på eller om det var samme kjønn. IKKE VÆR UTRO. Det er pill råttent og du er faen så råtten om du velger å være det. Jeg kan forstå veldig godt HVORFOR noen er utro, uten tvil, og jeg sympatiserer med de som har sine grunner. Men det er ikke akseptabelt likevel. 

Anonymkode: 94b89...430

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

De venninner som har vært utro har hatt menn som var egoistisk og/eller dårlige seksuelt, eller de var ulykkelig i forholdet av andre årsaker. Å være em egoistisk og dårlig elsker som kvinnen ikke opplever tilfredsstillende sex med virker å gi størst risiko for utroskap. Hun som har vært mest utro levd 20 år med mann som kommer på under 2 min. Så er han fornøyd, hun knapt kommet i gang. 

Anonymkode: fe168...122

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva er det mannen ofte gjør feil i et forhold når damen er utro og hva kan han gjøre for å forbedre det? Er det en bestemt type menn som er mer utsatt enn andre menn? Hva er i så fall fellestrekkene hos disse mennene og hvordan kan de forbedre seg?  

Jeg tror en egoistisk emosjonellt utilgjengelig mann skaper en ensom ulykkelig kvinne utsultet på nærhet og sex.

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg var utro i mitt første forhold, men viktig å nevne at jeg var bare 18 år gammel, langt ifra voksen og har så klart forandret meg mye på 12 år. Jeg fant ut at han hadde løyet om veldig viktige ting og blant annet ruset seg uten at jeg visste om det + prøvde konstant å ligge med en venninne av meg. Jeg ville ta hevn og gjorde som jeg gjorde. Fikk akutt dårlig samvittighet etterpå og følte meg dårlig. Fortalte han det. Jeg angrer på at jeg var utro av hensyn til mine verdier, men skulle ønske jeg såret han mye mer, for han var en jævla drittsekk og han fortjente meg ikke. Han behandlet meg dårlig og jeg gjorde alt jeg kunne for at han skulle ha det bra. Dessverre var jeg ung og dum. I voksen alder hadde jeg ikke gått inn i et forhold med en sånn mann i det hele tatt. Han var en del år eldre enn meg også.

Dens om gjør noe feil er den som er utro. Ferdig med den saken. Der finnes ingen gode unnskyldninger for å være utro. Får du ikke nok sex? Ok. Føler du deg ikke sett? Ok. Får du ikke nok oppmerksomhet? Ok. Dette er ting man snakker med partneren sin om og man fikser det. Sammen. Møter man en isvegg må man fortsette å prøve, men kommer man til et punkt hvor det er håpløst og brudd ikke er et alternativ, så snakker man om åpent forhold. Motsetter partner seg det så er jo brudd det eneste riktige. 

Utroskap er feig, slemt, grusomt og tragisk. Jeg opplevde utroskap i mitt andre forhold, da som voksen, og jeg vil aldri ha kjæreste igjen. Det svei så sinnssykt. Min erfaring med forhold er at mennene bedrar og får frem det verste i meg. Så jeg klarer det bare ikke. 

Mannen gjør sikkert noe feil i forholdet, ja, men den største feilen er det kvinnen som gjør om hun er utro. Samme om kjønnene var byttet om på eller om det var samme kjønn. IKKE VÆR UTRO. Det er pill råttent og du er faen så råtten om du velger å være det. Jeg kan forstå veldig godt HVORFOR noen er utro, uten tvil, og jeg sympatiserer med de som har sine grunner. Men det er ikke akseptabelt likevel. 

Hvorfor ble du sammen med slike fæle menn?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor ble du sammen med slike fæle menn?

Forelskelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen folk lever som at de ikke vet at det er mulig å slå opp.

Anonymkode: 315bf...466

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Ingenting. Man er ikke utro mot de man elsker 

Anonymkode: 06d40...7fa

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

For endel ingenting, for andre.... "Ingenting"

De slutter å bry seg og legge inn innsats, dama kan vente til kompiser har fått sitt, til man er ferdig med å game... Orker ikke sex, men sitter og runker så fort dama sovner. Snakker ikke om det med dama. Tar ikke bare på seg selv....og sånn går det.... 

Anonymkode: d5069...4a8

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg var aldri utro. Men grunnen til jeg gikk var fordi jeg ikke følte vi kommuniserte godt nok. 

Kjæresten min er ekstremt åpen og ærlig. Vi kan lufte alle tanker og følelser og prate om de. Vi kan bli irritert og diskutere, men vi lytter til hverandre og tenker alltid på løsninger. Vi tør å gi hverandre konstruktiv kritikk så forholdet og vi kan vokse og gro. 

Han får meg til å føle meg elsket, sett og hørt. Og han viser at ord og handling samstemmer. 

Jeg elsker han og det er ingen andre enn han for meg. Det er ingenting med han som irriterer meg eller jeg ønsker å endre på. Og de tingene vi må jobbe med oss selv med jobber vi sammen om.

Anonymkode: 1a63b...218

• Nyttig 1
Skrevet

Hehe, når kvinnen er utro: hva gjør mannen feil nå kvinnen er utro?

Når mannen er utro: verdens største drittsekk som bare ødelegger kvinnen

❤️❤️❤️

Anonymkode: 68f97...07c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tror mange er utro for å føle seg sett og begjært, den utro mannen elsker den kåte elskerinna som aldri får nok av ham, og det er nok litt sånn for kvinnen også, å bli forgudet av en mann igjen føles godt. 

Ofte skorter det vel litt med den type intimitet i forholdet..

Klisjeen: Mannen tenker "kona vil ikke ha sex med meg lengre" og vender nesen litt utover i mangel på sex. Kona tenker "jeg har ikke lyst til å ha sex med mannen lengre" og ser utenfor forholdet etter en mann som tenner begjæret i henne igjen.

Anonymkode: 1e04c...cf4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror mange av grunnene til at kvinner er utro (når man  bor sammen og har barn) er at de tar det meste av ansvar og planlegging, kanskje de har en mann som jobber mye også. Så forbedrer ikke mannen seg. Så mister de følelsene men er bundet til mannen pga barn og hjem. Så møter man en mann som man føler ser en, og siden følelser og respekt for mannen er borte er det lettere å være utro.  

Anonymkode: af257...f92

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hehe, når kvinnen er utro: hva gjør mannen feil nå kvinnen er utro?

Når mannen er utro: verdens største drittsekk som bare ødelegger kvinnen

❤️❤️❤️

Anonymkode: 68f97...07c

Ja.Fordi en mann kan være utro selv om forholdet er bra. Mens en kvinne kan være utro fordi hun ikke har det bra. Det er forskjellen. Derfor er det alltid mannens feil.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror man skal være forsiktig med å generalisere. Folk er utro av forskjellige grunner. Det eneste jeg kan si ut fra egen erfaring er at det er flere menn enn kvinner som er utro rett og slett fordi de har lyst til å ligge med en annen og muligheten byr seg. Jeg kjenner i hvert fall knapt nok noen kvinner som er skrudd sammen slik, men dessverre noen menn.

Anonymkode: 43830...198

• Liker 4
Gjest winterchild
Skrevet

Det är personen som är otrogen som det är fel på, alltid. 

Skrevet
Adrenalina1 skrev (10 minutter siden):

Ja.Fordi en mann kan være utro selv om forholdet er bra. Mens en kvinne kan være utro fordi hun ikke har det bra. Det er forskjellen. Derfor er det alltid mannens feil.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror man skal være forsiktig med å generalisere. Folk er utro av forskjellige grunner. Det eneste jeg kan si ut fra egen erfaring er at det er flere menn enn kvinner som er utro rett og slett fordi de har lyst til å ligge med en annen og muligheten byr seg. Jeg kjenner i hvert fall knapt nok noen kvinner som er skrudd sammen slik, men dessverre noen menn.

Anonymkode: 43830...198

Kanskje på høy tid å kalle det ulike ting da?

Og innse at menn og kvinner er ulike?

Anonymkode: 3b2bf...0b3

• Liker 1
Skrevet

Da er mannen kjip på sex, hjelper ikke til hjemme, viser ingen interresse og bryr seg kun om seg selv. Oppskriften på utroskap.

Anonymkode: b3698...9ba

• Liker 3
Skrevet

Det er den som er utro som gjør feil 

Anonymkode: 8e46c...b37

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fellestrekket er vel at de går for feil type kvinner, enten fordi de tar det de kan få, eller fordi de er vokst opp med dårlig kvinneideal. 

Anonymkode: 3b2bf...0b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...