Gå til innhold

Hva tenker dere om det når en mann blir bedt om å bruke kondom, men trykker seg inn uten..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

På samme måte regner jeg med det er et overgrep når kvinner sier de bruker p-piller, men i virkeligheten ikke gjør det fordi de ønsker seg barn?

Anonymkode: 10568...101

Virker som problemet her er forståelsen av ordet ‘’overgrep’’. Nei, det er ikke et ‘’direkte overgrep’’, men grovere enn et overtramp eller en ‘’oopsie!’’.

Når man har gjort seg så sårbar og den grensen krysses, oppleves det som særdeles krenkende og som en utnyttelse som virkelig ikke hører til noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man må skille mellom de tilfellene hvor hvor mannen må bidra økonomisk, forventes å ha foreldreansvar og følge opp barnet og de tilfeller hvor han kun var "donor" og kan løpe videre uten ansvar.

Anonymkode: b93c6...353

Mens konsekvensene for barnet er enorme uansett så slike kvinner har jeg som kvinne selv veldig lite respekt for om noe overhode.. På samme måte som jeg ville mistet all respekt overfor mannen TS beskriver på et blunk! 

Anonymkode: 28d29...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta seg tilrette i/på andres kropp er et overgrep og er utilgivelig.

Anonymkode: e2e01...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

På samme måte regner jeg med det er et overgrep når kvinner sier de bruker p-piller, men i virkeligheten ikke gjør det fordi de ønsker seg barn?

Anonymkode: 10568...101

Det som er så fint for mannen er at dersom han ikke ønsker barn, så kan han dra på seg kondom. Dette uavhengig av om kvinnen bruker prevensjon eller ei. Ingen hormonprevensjon er 100% trygg, så menn som absolutt ikke ønsker barn burde gjøre dette til en vane. Bonusen er at det beskytter mot kjønnssykdommer også.

Å tvinge en kvinne til sex uten kondom, når de var enige om å bruke det, er et overgrep.

Anonymkode: 05576...9a2

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg datet hadde først på kondomen og så tok han den av da han sto bak meg. Jeg oppdaget det og sparket han bort. Kastet han på dør. Han ønsket å gjøre meg gravid… i tillegg ga han meg chlamydia. 

Anonymkode: 00fe9...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri opplevd, sikkert fordi jeg kun har sex i forhold. Hadde jeg opplevd det så ser jeg for meg at jeg hadde blitt voldelig, for det hadde vært et for stort overtramp til at jeg hadde holdt meg rolig. Så om han hadde klart å komme seg vekk fra meg uten skader nedentil er heller tvilsomt.

Anonymkode: e2ff6...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En jeg datet hadde først på kondomen og så tok han den av da han sto bak meg. Jeg oppdaget det og sparket han bort. Kastet han på dør. Han ønsket å gjøre meg gravid… i tillegg ga han meg chlamydia. 

Anonymkode: 00fe9...0a4

Hadde også sex med en jeg mistenker gjorde dette, men har ingen bevis, så kan ikke si om det skjedde. Han fiklet mye der under sex.. tror han var så liten at den bare datt av..., eller han tok de av og sa de datt av... den andre kondomen han brukte fant jeg aldri. Han kom ikke hjem til meg med invitasjon om sex, ble likevel til det. Jeg hadde kondomer heldigvis og han brukte det motvillig, så datt de av og / eller forsvant. Det er sex jeg angrer. 

Kondombruk er ikke alltid suksess 😔 men en prøver i hvertfall. 

 

Anonymkode: d3aa5...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde også sex med en jeg mistenker gjorde dette, men har ingen bevis, så kan ikke si om det skjedde. Han fiklet mye der under sex.. tror han var så liten at den bare datt av..., eller han tok de av og sa de datt av... den andre kondomen han brukte fant jeg aldri. Han kom ikke hjem til meg med invitasjon om sex, ble likevel til det. Jeg hadde kondomer heldigvis og han brukte det motvillig, så datt de av og / eller forsvant. Det er sex jeg angrer. 

Kondombruk er ikke alltid suksess 😔 men en prøver i hvertfall. 

 

Anonymkode: d3aa5...fdc

Siden den datt av, var det fordi han hadde kommet og var slapp, du så vel om det var sæd i den? Kanskje han ville prøve en gang til og ikke klarte? (ikke uvanlig) Høres litt merkelig/uerfarent ut slik du fremstiller det.

Anonymkode: 1abe2...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Siden den datt av, var det fordi han hadde kommet og var slapp, du så vel om det var sæd i den? Kanskje han ville prøve en gang til og ikke klarte? (ikke uvanlig) Høres litt merkelig/uerfarent ut slik du fremstiller det.

Anonymkode: 1abe2...e23

Han var ikke så stor. Husker ikke om han kom i det heletatt. Hva er merkelig? Uerfarent kanskje. De datt av eller noe.

Anonymkode: d3aa5...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Når du har sex og mannen "glemmer" kondomen. Og så må du gjøre et stort nummer for å få han ut og be han putte den på. 

Anonymkode: d3aa5...fdc

Hva jeg tenker?

At hadde du reagert som du burde så skulle ikke den tisseluren inn i deg igjen etter at du fikk den ut..hverken med eller uten kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...