Gå til innhold

Ja eller nei til å gjøre slutt via snap, messenger, sms?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man har datet noen over flere måneder, vært eksklusive, er det da innafor å bryte med den personen via melding eller hva skal vi mene om det? 

Selv syns jeg det er ekstremt umodent og stygt å ikke ta en prat rundt det. Dere da? 

Anonymkode: 20c77...2df

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo helt an på. I blant kan man være nødt å bryte selv om man emosjonelt sett virkelig ikke vil (praktiske årsaker, ting man ikke vil ha i livet sitt osv selv om man er forelsket), da kan det være nødvendig å gjøre det slik.

Om man bare ikke helt føler det, burde det ikke koste all verdens å ta det ansikt til ansikt. 

Anonymkode: ea5b8...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt synes jeg er er umodent å gjøre det slik, synes man burde ta en prat ansikt til ansikt, som du sier. Men i spesielle tilfeller kan det være greit, hvis f.eks vedkommende har behandlet deg dårlig, da synes jeg ikke man skylder den personen noe, og heller ikke hvis det er fare for at vedkommende reagerer med vold eller krangling eller noe sånt.

Anonymkode: 432f7...4d7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du sende noe som helst da?

Like greit å bare slutte å sende og svare fyren, så går det vel over av seg selv. 

Anonymkode: 2b18a...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Like greit å bare slutte å sende og svare fyren, så går det vel over av seg selv. 

Du oppfordrer til ghosting? sykt....det er noe av det verste man kan oppleve på andre enden...

Anonymkode: 20c77...2df

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det er ikke greit. Det kalles ghosting (på godt framandlandsk) og er skikkelig dårlig gjort.

Om du skal sende melding eller snakke avhenger litt av hva slags type kommunikasjon dere har til vanlig, tenker jeg. Det er mer fair å snakke om det, men noen ganger er det like greit å bare skrive melding også. Syns det er hundre ganger bedre enn å bare slutte å svare eller sende meldinger i hvert fall. 

Anonymkode: 51ecd...0e3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så absolutt ikke greit. Umodent og oppførsel som passer noen på 13 år

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt hvis personen har behandlet deg bra eller at grunnen til å slå opp ligger på din side. Helt innenfor hvis personen du skal slå opp med behandler deg dårlig. 

Anonymkode: 12637...9d1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...