Gå til innhold

Videoer av dyreforsøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De forfølger meg i hodet.Så fort jeg skal sove så ruller videoer opp. Ødelegger søvnen.

Hund som får sprøytet noe i hjernen mens den hyler av smerte.

Grov vold mot forsvarsløse aper,

Dyr i fangenskap som sitter i små bur år ut og år inn. 
Det siste jeg leste var fra usa hvor aper har vært forsøksdyr i 19 år og de sitter der enda. De bruker dyrene om igjen , om igjen , om igjen i det uendelige. 
Ondskapen som foregår bak lukkede dører er brutal, grotesk å uten sidestykke.

Anonymkode: 1c6d5...403

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette minner om en form for angstlidelse. Det er tydelig at disse videoene trigger deg. Jeg anbefaler deg å ikke søke opp disse hvis du har holdt på med det. Ellers bla videre hvis det kommer opp på feeden din. Gjerne rapporter. Hvis det plager deg så mye som du sier her, ville jeg ikke unnlatt å ta det opp med legen.

Anonymkode: 676e1...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor leser du og ser videoer om det da?

Vil du plage deg selv?

Anonymkode: fe607...792

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette minner om en form for angstlidelse. Det er tydelig at disse videoene trigger deg. Jeg anbefaler deg å ikke søke opp disse hvis du har holdt på med det. Ellers bla videre hvis det kommer opp på feeden din. Gjerne rapporter. Hvis det plager deg så mye som du sier her, ville jeg ikke unnlatt å ta det opp med legen.

Jeg har ingen planer om å kontakte legen angående dette.  Ja det plager meg veldig.Hvordan mennesker er i stand til å torturere dyr er for meg helt ufattelig. 
Det er helt utrolig hva folk gjør mot forsvarsløse dyr. Du har nok ikke sett hva som foregår bak den skitten forsøksindustrien. Jeg har sett svært lite av det.

Men det lille jeg har sett ryster meg så til de grader. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ingen planer om å kontakte legen angående dette.  Ja det plager meg veldig.Hvordan mennesker er i stand til å torturere dyr er for meg helt ufattelig. 
Det er helt utrolig hva folk gjør mot forsvarsløse dyr. Du har nok ikke sett hva som foregår bak den skitten forsøksindustrien. Jeg har sett svært lite av det.

Men det lille jeg har sett ryster meg så til de grader. 

Jeg har sett gore videos på nettet hvor menn trøkker katter i hjel og spyler dem ned toalettet. Hvis du ikke har toleranse for sånt, må du holde deg unna for ditt eget beste. Igjen, hvis det plager deg veldig i flere dager, kan dette være grunnlag for å utrede diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper over ALLE videoer som omhandler pining av dyr, jeg vet at det skjer, det hjelper ingen at jeg ser på sånne videoer. Man trenger ikke ha en diagnose bare fordi man blir veldig påvirket av sånne ting.

Anonymkode: d553c...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har sett gore videos på nettet hvor menn trøkker katter i hjel og spyler dem ned toalettet. Hvis du ikke har toleranse for sånt, må du holde deg unna for ditt eget beste. Igjen, hvis det plager deg veldig i flere dager, kan dette være grunnlag for å utrede diagnose.

Det at du ikke reagerer på slik grov vold er grunnlag for å utrede diagnose.

Anonymkode: ebfaa...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 11.39):

Hopper over ALLE videoer som omhandler pining av dyr, jeg vet at det skjer, det hjelper ingen at jeg ser på sånne videoer. Man trenger ikke ha en diagnose bare fordi man blir veldig påvirket av sånne ting.

Hvor i alle dager vises slike dyreplageri videoer uten at de blir tatt ned og brukerkontoen bannet?? 

Og ja jeg er enig i at dyreforsøk på sminke burde fjernes. 

Anonymkode: d2a4f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor i alle dager vises slike dyreplageri videoer uten at de blir tatt ned og brukerkontoen bannet?? 

Og ja jeg er enig i at dyreforsøk på sminke burde fjernes. 

Anonymkode: d2a4f...fa0

Dukker opp i ny og ne på facebook. Men heldigvis sjeldent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...