Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Akkurat vært hos gynekolog. Slitt litt med vondt når jeg og typen har sex (bakfra klarer jeg ikke engang) Fått vite at jeg har bakovervendt livmor. Noen som kan forklare hva det vil si? Har det noe å si dersom jeg skal prøve å bli gravid??
Gjest Gjest_marstad_* Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Hei. Jeg har også bakover vendt . Og jeg har fått til 2 flotte barn , uten noe problem. Legen min sa at det var like vanlig som noe annen vei Tror ikke det er grunnen til du har vondt ved samleie...
Gjest Guest_84 Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Når enn har bakoverlent livmor, så blir dyp penetrering vondt ved samleie. Dette pga penis da treffer livmoren/eggstokkene.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Bakovervendt livmor er veldig vanlig. Jeg har en forovervendt livmor som også er vanlig. Det har ikke noe å si på hvor lett man blir gravid. Anonym poster: 4f623dc8b2ac05ad6832c97a5a92ac6d
Gjest Sunheart Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Jeg har også bakovervendt livmor, den vil rette seg ut under graviditeten fikk jeg vite. Har også alltid hatt smerter ved for dypt samleie med en som har for lang en Men det har ingenting å si på fruktbarheten. Har født unger selv og gått bare bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå