Gå til innhold

Kvinners sanne natur

Gorgonzola

Kvinners sanne natur  

26 stemmer

1. 1. En kvinne kan lett forlate en mann hun elsker, men hun vil aldri forlate en mann hun beundrer og respekterer

• True
      5
    • Tøys
      21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan jeg skulle elsket en mann uten å samtidig beundre og respektere han. Så spørsmålet ditt gir ikke mening. 

Anonymkode: d5940...9c4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å vær så fordømt sexist. 

Alle sammen, vi må slutte å svare på svada som dette, så vil kanskje folk slutte en gang for alle. Nok er nok. Du vet godt at kvinner ikke er like, der har du svaret, verdens hemmeligheten avslørt en gang for alle. Versegod. 

Anonymkode: 1298c...ac2

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix_

Hva skjedde med deg? 

Jeg husker deg fra flere år siden her på forumet. Du virket veldig raus når det angikk kvinner, som en god mann, husker jeg syntes du virket som en veldig flott fyr. Har lest en del fra deg de siste månedene og jeg vet ikke helt, det er trist å se rett og slett. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell oss mer om hva du legger i kjærlighet og respekt så har kanskje spørsmålet en verdi også. Det virker jo som du tror at den ene utelukker den andre så dette spørsmålet gir jo faktisk ikke mening for folk flest.

Anonymkode: 97f42...343

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg både elsker, respekterer og beundrer mannen min. Ingen planer om å gå fra han. Elsket, respekterte og beundret eksen også, men han gikk fra meg.

Anonymkode: 911ea...c9e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vet ikke helt hvordan jeg skulle elsket en mann uten å samtidig beundre og respektere han. Så spørsmålet ditt gir ikke mening. 

Anonymkode: d5940...9c4

Dette. Forsvinner respekten, så forsvinner kjærligheten også. Det samme gjelder for menn som er sammen med kvinner. Min eks var utro gjentatte ganger. For hver gang forsvant respekten og kjærligheten litt og litt. Til slutt følte jeg ingenting. Jeg gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (23 timer siden):

Hva skjedde med deg? 

Jeg husker deg fra flere år siden her på forumet. Du virket veldig raus når det angikk kvinner, som en god mann, husker jeg syntes du virket som en veldig flott fyr. Har lest en del fra deg de siste månedene og jeg vet ikke helt, det er trist å se rett og slett. :( 

Bare en generell kommentar fra min side, som gjelder en del menn nå for tiden. Det er en brutal politisk "radikalisering" på gang blant mennene her i landet, som går under radaren til de fleste kvinner. Mange menn stemmer på hardt mot høyresiden, helt ytterst på Frp og har til og med enda mer radikale holdninger enn det. I tillegg så har du en del Høyre-klyser fra vestkanten også. Samlet sett er disse to partiene i flertall blant mennene. 

Om kvinner vil at dagens pro-kvinnerettigheter og sosialdemokrati skal bestå, så bør kvinner stemme alle som en på venstresiden til neste år. Det er ganske skremmende hvor mye harde konservative ideer har spredt seg blant menn som ild i tørt gress. Feminismen greier ikke å stoppe dette tydeligvis med bare ord og argumenter og den eneste måten det kan stoppes på er ved å stemme. Ellers er det over og ut for det progressive Norge slik man kjenner det ennå.

Anonymkode: 90c05...326

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix_
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Bare en generell kommentar fra min side, som gjelder en del menn nå for tiden. Det er en brutal politisk "radikalisering" på gang blant mennene her i landet, som går under radaren til de fleste kvinner. Mange menn stemmer på hardt mot høyresiden, helt ytterst på Frp og har til og med enda mer radikale holdninger enn det. I tillegg så har du en del Høyre-klyser fra vestkanten også. Samlet sett er disse to partiene i flertall blant mennene. 

Om kvinner vil at dagens pro-kvinnerettigheter og sosialdemokrati skal bestå, så bør kvinner stemme alle som en på venstresiden til neste år. Det er ganske skremmende hvor mye harde konservative ideer har spredt seg blant menn som ild i tørt gress. Feminismen greier ikke å stoppe dette tydeligvis med bare ord og argumenter og den eneste måten det kan stoppes på er ved å stemme. Ellers er det over og ut for det progressive Norge slik man kjenner det ennå.

Anonymkode: 90c05...326

Ja har fått med meg dette. Skal stemme venstre uten tvil. Trist å se mennene slik men er ikke noe man kan gjøre med det. Håper de ikke blir voldelige og begynner å voldta og drepe kvinner også, men man vet aldri lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...