AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Del Skrevet 5. oktober 2024 Har sett litt forskjellige steder men får forskjellige svar. Jeg veier 135 og er 75 høy. 35 år gammel. Får mellom litt over 2000 til over 3000 kcal som kcal fot å vedlikeholde vekta... prøver finne ut hva ligge på for å gå ned i vekt. Anonymkode: 536ca...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Del Skrevet 5. oktober 2024 Jeg tenker at du ikke bør fokusere på dette der du er nå. (Regner med du mener at du er 175 cm). Du har en BMI på 44 som tilsvarer alvorlig sykelig overvekt, eller "svært alvorlig fedme" ifg FHI. Ta det opp med legen din. Du kan få hjelp enten ved medisiner eller ved henvising videre om du ikke ønsker slankesprøyter. Anonymkode: 1c1fe...f84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 8. oktober 2024 #3 Del Skrevet 8. oktober 2024 (endret) Jeg fikk sjekket meg på en spesiell medisinsk vekt på treningssenteret. Det sa at at hvis jeg bare ligger på sofaen, så er 1700 kcal nok. Da går jeg hverken opp eller ned. Det er totalt inaktiv livsstil. Den vekta sjekker fettprosent og muskler, ikke bare vekt. Det kostet 200 kroner, det var et tilbud til halv pris. Man blir veid, og blir veid igjen om et par måneder, så ser man hvordan det går. Jeg er også kraftig overvektig, men er "bare" 99 kilo nå i forhold til 124 kilo. 3000 kcal om dagen synes jeg høres veldig mye ut. Når jeg trener litt isteden for å ligge på sofaen, får jeg i kaloriunderskudd hvis jeg spiser 1700 kcal om dagen. Nå går jeg på treningssenter 3-4 ganger i uka. Hvor mye beveger du deg? Endret 8. oktober 2024 av ops2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå