Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min idiot av en mann bestemte seg for å komme uten å si ifra den dagen jeg hadde eggløsning. Han fikk en handjob av meg og sier alltid ifra når det begynner å nærme seg slik at han får fullført innvendig, men i dag klarte han ikke dy seg tydeligvis.
Han visste godt hvilken dag det er, og i full fart scoopet jeg opp det jeg kunne av sæd for så å stikke en finger med det opp i.. ja.
Jeg er stresset over at dette ikke var nok, og at vi mistet sjansen denne måneden.
Noen som vet om det finnes en sjanse ivertfall for at jeg klarte å redde situasjonen? Eller er alt tapt siden det ikke var allverdens jeg fikk dyttet opp. 
Er veldig stresset nå, og det har selvsagt øddelagt sexlysten for han så noe mer blir det nok ikke på noen dager (og da er det ivertfall for seint).

Anonymkode: 56cc9...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til og med jeg mister sexlysten av å lese dette... 

Anonymkode: e1f6c...336

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei tror sjansen er borte ..sæd trenger fart for å komme seg inn. 

Oh neste gang du vil bli gravid... ha sex med engang 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min idiot av en mann bestemte seg for å komme uten å si ifra den dagen jeg hadde eggløsning. Han fikk en handjob av meg og sier alltid ifra når det begynner å nærme seg slik at han får fullført innvendig, men i dag klarte han ikke dy seg tydeligvis.
Han visste godt hvilken dag det er, og i full fart scoopet jeg opp det jeg kunne av sæd for så å stikke en finger med det opp i.. ja.
Jeg er stresset over at dette ikke var nok, og at vi mistet sjansen denne måneden.
Noen som vet om det finnes en sjanse ivertfall for at jeg klarte å redde situasjonen? Eller er alt tapt siden det ikke var allverdens jeg fikk dyttet opp. 
Er veldig stresset nå, og det har selvsagt øddelagt sexlysten for han så noe mer blir det nok ikke på noen dager (og da er det ivertfall for seint).

Så leit. Dårlig gjort av mannen din. Dette hadde jeg virkelig blitt såret over. 

Anonymkode: 15114...df0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sæd i skjeden gir vel en mulighet til å bli gravid, men sjansen er sikkert større når du får det inn på normal måte.

Hvorfor kunne dere ikke ta en runde til med utløsning inne i deg?

Høres nesten ut som om du stresser så mye med å bli gravid at det ødelegger hele gleden.

Er du sikker på at han faktisk ønsker å lage barn med deg?

Du er klar over at hvis dere har sex i dagene før forventet eggløsning så ligger sæden "klar" og venter?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
petterm skrev (2 timer siden):

Sæd i skjeden gir vel en mulighet til å bli gravid, men sjansen er sikkert større når du får det inn på normal måte.

Hvorfor kunne dere ikke ta en runde til med utløsning inne i deg?

Høres nesten ut som om du stresser så mye med å bli gravid at det ødelegger hele gleden.

Er du sikker på at han faktisk ønsker å lage barn med deg?

Du er klar over at hvis dere har sex i dagene før forventet eggløsning så ligger sæden "klar" og venter?

Jeg stresser veldig med det. Tok oss 5 år før vi klarte å få barn nr 1, og nå nærmer jeg med 40 så stresset er så absolutt tilstede.
Han ønsker veldig ett barn nr 2, og er 100% med på gamet. Men den dagen var han småfull og sleit med å komme. Derfor hjalp jeg han ekstra med bj og handjob, men ja.. så skjedde det som skjedde.
Neste dag var jeg enda mer stresset over det (og irritert på han spesielt med tanke på at han vet det er utrolig viktig å treffe rette dager i vårt tilfelle når vi allerede sliter med å bli gravid).
Jeg vet at folk sier 2-3 dager før, men siden jeg har problemer med å bli gravid så vet jeg sannelig ikke om 3 dager før eggløsning er bra nok. (Det er ingenting galt med han, problemet ligger hos meg).

Jeg håpte at min metode kunne ivertfall ha gitt ett lite håp om at vi ikke mistet denne måneden. Føler hver eneste måned nå teller mer enn aldri med tanke på min alder.

ts

• Hjerte 3
Skrevet

Ikke at jeg kan snakke for mannen din, men jeg i hvert fall kjenner ikke alltid når jeg kommer, det er ikke alltid jeg får orgasme selv om jeg kommer. Dette skjer selv om jeg er edru, men ennå mer vanlig om alkohol er i bildet.

Anonymkode: 10998...ee2

• Liker 1
Skrevet

Kan gå fint det, jeg er selv blitt gravid på den måten, uten at det var meningen dog 🙈

Anonymkode: e14c3...7fe

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tror sjansen er liten 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Min idiot av en mann bestemte seg for å komme uten å si ifra

Håper idioten kommer seg gjennom den stressende hverdagen. 🙏

Anonymkode: 5ae4e...2bc

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er vel du som er idioten her, hvis du tar den i hånda og ikke i ... ja ... når du prøver å bli gravid. Det er ikke alt man kan ha kontroll på bestandig, men om man tar den i hånda eller i ... ja ... burde de fleste ha god kontroll på hver gang. 

Endret av bare innom en tur
  • Liker 3
Skrevet

Var han overstadig beruset? For om så syns jeg du har gått for langt.

Anonymkode: ba948...650

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette. Grense til overgrep. Men blir vel avfeid pga offeret er mann. 

Anonymkode: 6235f...34b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, han husker alt og var den som ville ha sex. Jeg har aldri sett han overstadig beruset så lenge vi har vært sammen. Det var også han som ville fortsette. Herregud å anklage meg for å ha gått forlangt med min egen mann. Så klart jeg kjenner grensene i mitt eget forhold.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mtp at du nærmer deg 40år TS så kanskje du ikke er så fruktbar som du tror🤷 Kanskje du skal fokusere mer på den familien du allerede har istedet for å føle deg skuffet over din mann som bare har oppført seg 110% menneskelig her.....

Anonymkode: 2338a...198

Skrevet

Det er forståelig at du stresser hvis du føler tiden løper fra deg - og hvert forsøk teller. Jeg har også kjent på hvor viktig hver prøveperiode er. Jeg har likevel aldri blitt sint på mannen min eller tenkt på ham som en idiot i prosessen. Det hadde føltes litt som å sparke en som ligger nede. Han ønsker seg dette selv, skriver du, og en brå utløsning er etter mitt syn ikke noe å bli sint for. Synes reaksjonen din er litt urimelig, og håper dere klarer å snu prosessen til noe positivt som bringer dere nærmere hverandre, ikke noe som skaper splid. 

Anonymkode: 51787...846

• Liker 2
Skrevet

Når fyller du 40 ts? Jeg er selv 39 og sliter.

Anonymkode: da750...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 21.47):

Mulig det.
Vet om en som ble unnfanget ved den «hellige hånd» 🤪

Anonymkode: 1bf60...87e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke gå videre til ivf mtp alderen din?

Anonymkode: aa892...433

Skrevet

Stakkars, stakkars mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...