Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde for en tid tilbake et forhold til en gift mann. Jeg var så forelska jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg ba han velge mellom meg og kona. Han valgte kona, til tross for svaret tok det tid før jeg klarte å avslutte forholdet. I dag  ser jeg at forholdet ville aldri fungert og jeg hadde dermed vært med på å ødelegge en familie. Han lever i dag et greit liv med kona, barn og barnebarn. Er skremmende  å tenke på at det som jeg i dag ville kalt  røde flagg klarte jeg å snu til noe positivt så forelska var jeg. Håper jeg klarer å være mer fornuftig neste gang jeg forelsker meg. Heldigvis for oss begge sa han nei.

Anonymkode: e21d6...e48

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du kan reflektere over det og forhåpentligvis ta lærdom av erfaringen. Lykke til med kjærlighetslivet❤️

Anonymkode: 03d9a...6bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fint at du kan reflektere over det og forhåpentligvis ta lærdom av erfaringen. Lykke til med kjærlighetslivet❤️

Anonymkode: 03d9a...6bb

Takk❤ Håper også med dette innlegget at andre kan ta lærdom om hva jeg opplevde og unngå det samme som meg. Jeg var heldig som ikke ødela en familie. Det er så lett å se alt rosenrødt når man er forelska og ikke klarer å tenke klart. Mange familier er oppløst på grunn av det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk❤ Håper også med dette innlegget at andre kan ta lærdom om hva jeg opplevde og unngå det samme som meg. Jeg var heldig som ikke ødela en familie. Det er så lett å se alt rosenrødt når man er forelska og ikke klarer å tenke klart. Mange familier er oppløst på grunn av det. 

Han har vel ødelagt familien sin uansett. Han er jo ikke til å stole på. Og du er neppe den eneste han har/er vært utro med…

Anonymkode: b27e1...46e

Skrevet

Høyt henger de og sure er de 🍇

Anonymkode: 17502...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...