Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ulike lønninger og er nesten litt så jeg føler for å sjekke det ut før jeg søker. Er primært innen mote klær kanskje gullsmed jeg skal jobbe med.har mye erfaring fra klesbutikk. Har flyttet mer sentralt å ønsker å søke meg til en høyere stilling i kjede. Kanskje HM eller varner, noen som vet hva en ca lønn til en butikksjef hos dem er? Er det noen som har dårlig rykte med arbeidsmiljø? Kommer fra en liten bygd å er ikke vant med disse kjedene mest private halvstore fysiske butikker med nettbutikk osv.. hvis noen vet noe om dette blir jg glad for svar😄

Anonymkode: f3742...c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikksjef i slike butikker med relativt få ansatte har dårlig lønn. I realiteten er man en vanlig ansatt som har noen ekstra oppgaver.

• Nyttig 2
Skrevet

Butikksjef for en Ikea-filial med flere hundre ansatte = mye ansvar og høyere lønn.

Butikksjef for en gullsmed med en fulltidsansatt og to ekstrahjelper = bittelitt ansvar og ikke særlig mye høyere lønn enn andre butikkansatte 

Anonymkode: e64fc...565

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Butikksjef for en Ikea-filial med flere hundre ansatte = mye ansvar og høyere lønn.

Butikksjef for en gullsmed med en fulltidsansatt og to ekstrahjelper = bittelitt ansvar og ikke særlig mye høyere lønn enn andre butikkansatte 

Anonymkode: e64fc...565

Og ikke glem uavhengig stilling uten krav på overtidsbetalt. Beregnet for typ 20åringer som skal bygge cv og gjerrige eiere

Anonymkode: 8ba3d...f5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...