Gå til innhold

Postnord har flyttet pakken min fra en pakkeboks til en annen butikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk hentemelding om at pakken min var levert til den pakkeboksen jeg hadde bestilt den til. Rakk ikke hente den dagen, og dagen etter fikk jeg en ny melding om at pakken kunne hentes i en butikk et helt annet sted i byen. Har ikke opplevd dette før. Andre som har opplevd dette? Så sykt irriterende!!

Anonymkode: 88974...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk hentemelding om at pakken min var levert til den pakkeboksen jeg hadde bestilt den til. Rakk ikke hente den dagen, og dagen etter fikk jeg en ny melding om at pakken kunne hentes i en butikk et helt annet sted i byen. Har ikke opplevd dette før. Andre som har opplevd dette? Så sykt irriterende!!

Anonymkode: 88974...c7d

Da hadde jeg kontaktet kundeservice og klaget.

Anonymkode: f61f7...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd med meg og. Bytta min 20 kg pakke fra 100 meter ned i veien, til midt i sentrum ca 40 minutter unna med offentlig. Ja, bor i Oslo, nei, har ikke bil

Anonymkode: ed627...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg leverte de en gang til pakkeboks istedenfor i butikk. Kontaktet kundeservice som fikk levert pakken i butikk som jeg hadde bestilt til. 
Tok noen ekstra dager da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte til butikk, fikk beskjed om at den kommer til pakkeboks på andre siden av byen, jeg kjørte inn i det området før pakken var kommet for å finne boksen men det var så uoversiktlig at jeg rakk det ikke på tiden jeg hadde og kjørte hjem. Så får jeg sms om at pakken ikke passa i boksen og blir levert til butikk, men ikke den jeg bestilte til! 

 

Hat er et ekstremt sterkt ord, men post nord kommer nærmest når jeg tenker på det. 

Anonymkode: 38b76...915

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det ikke er bare med da ja… spørs om jeg også skal kontakte kundeservice og be de sende den tilbake dit den skulle. Skjønner bare ikke hvorfor i alle dager de har flytter den fra en pakkeboks hvis den allerede var levert der?? 
ts

Anonymkode: 88974...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De få gangene postnord er brukt her så levere dem hjemme til meg. Så enkelt synes jeg da. Men det er ikke post nord selv som leverer til husstandene her. Den bruker et annet firma til det. Dem har et sted dem leverer på lager også tar dem over og leverer til oss. 

Anonymkode: c624a...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk postnord. Jeg fikk et kolli på 3 esker levert til 3 forskjellige utleveringssteder. Var en moro kjøretur det. 

Samme som når jeg fikk utlevert en pakke i et totalt annet fylke. (Bor ved en stor innsjø) og dette utleveringsstedet var jo kortere i luftstrekning enn noen andre.  Men helt hjem er fortsatt verre

Anonymkode: 2d445...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...