Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen til min samboer som han har barn med sprer falske rykter om meg og min samboer. De er selvfølgelig ikke sanne, men synes dette er vondt. Opplever det som mobbing. 
Hva er lurt å gjøre? Ignorere det eller konfrontere personen med det?

Anonymkode: 9b71c...e1e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt det opp direkte med vedkommende, det er barn i bildet og da kan dere ha med hverandre å gjøre lenge. 

Anonymkode: 982a5...60b

• Liker 2
Skrevet

Anmeld. Du vet jo hvem som sprer de, da har du sikkert også bevis. Rykter kan være utrolig ødeleggende. Kan miste både vennskap og jobb muligheter. 

Anonymkode: 62083...74c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde spredd et motrykte. Ikke om at hun lyver om dere, men sier mye rart om andre for tida og virker som hun tror på det selv. At du synes synd på henne. 

Anonymkode: cdf81...a71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anmeld. Du vet jo hvem som sprer de, da har du sikkert også bevis. Rykter kan være utrolig ødeleggende. Kan miste både vennskap og jobb muligheter. 

Anonymkode: 62083...74c

Enig.

Anonymkode: 75688...3da

• Liker 2
Skrevet

Spørs litt på hva ryktene går ut på. Her i bygda går alle slags rykter, noen er helt på jordet og man skjønner at de er usanne. Andre er det sikkert hold i, men hvem bryr seg? Når det er barn inne i bildet tenker jeg at det til syvende og sist går ut over barna og hadde konfrontert vedkommende direkte og kanskje skriftlig. Men spørs litt på hvor ondsinnede de er. 

Anonymkode: 7c478...77c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...