Gå til innhold

Pris for elektriker som skal lage en stikkontakt vegg? Noen som vet ca pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må lage en stikkontakt på vegg 1 stk og lurer på hvor mye det kan koste for elektriker. Noen formening?

Anonymkode: 372d0...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Spoton.no sier fra 2390 for én stikkontakt. 

Anonymkode: 14581...3d2

Ok, det er jo ikke så ille. Jeg snakket akkurat med en bekjent som sa 5-7.000kr for en, så da er det greit å vite om rimeligere alternativ. Jeg må nok bare sjekke rundt på nett og se/sammenligne priser..Tusen takk for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Spoton.no sier fra 2390 for én stikkontakt. 

Pluss oppmøte og minstetid. Blir vel fort en 4k totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok, det er jo ikke så ille. Jeg snakket akkurat med en bekjent som sa 5-7.000kr for en, så da er det greit å vite om rimeligere alternativ. Jeg må nok bare sjekke rundt på nett og se/sammenligne priser..Tusen takk for svar 🙂

Ja, 2390 er minstepris, for en enkel installasjon. Hvis du vil at de skal legge skjult i veggen i stedet for utenpå vegg så blir det sikkert dyrere, samme hvis de må ha en lengre kabel fra nærmeste sted de må ta strømmen fra. Men det lønner seg helt klart å sjekke litt rundt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, 2390 er minstepris, for en enkel installasjon. Hvis du vil at de skal legge skjult i veggen i stedet for utenpå vegg så blir det sikkert dyrere, samme hvis de må ha en lengre kabel fra nærmeste sted de må ta strømmen fra. Men det lønner seg helt klart å sjekke litt rundt. 

Sjekket litt på siden deres og for en stk utenpå vegg kom på 2390 som er fastpris med kjøring og arbeidstid inkludert ser det ut som. Jeg må sjekke litt nærmere samt også andre steder for sjekk 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marimma skrev (7 minutter siden):

Pluss oppmøte og minstetid. Blir vel fort en 4k totalt.

Hvorfor skriver du dette når spoton.no sier at deres fastpris inkluderer alt inkl. kjøring og materiell?

Jeg har ikke brukt spoton, så har ingen erfaring med dem, forholder meg bare til prisen de oppgir på nettet som et eksempel på hva det kan koste. Og alt er inkl skriver de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Må lage en stikkontakt på vegg 1 stk og lurer på hvor mye det kan koste for elektriker. Noen formening?

Kommer helt an på jobben. Snakker vi ny kurs, eller kun en ny stikkontakt på eksisterende kurs?

Endret av Traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6k. Hadde en på befaring her som sa det. Endte på over 7k 

Anonymkode: d24e7...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (3 minutter siden):

Kommer helt an på jobben. Snakker vi ny kurs, eller kun en ny stikkontakt på eksisterende kurs?

Tror det blir på eksisterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

5-6k. Hadde en på befaring her som sa det. Endte på over 7k 

Anonymkode: d24e7...f5a

Ja, redd det skal bli dyrt men som nevnt i tråden her ref fastpris hos spoton kan jo det virke interessant. Jeg får sjekke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg hadde elektriker betalte jeg litt over 2000 for 1,5 time og bilkjøring. Materialer kommer i tillegg.

Anonymkode: f2b65...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...