Gå til innhold

Er jeg for "på"?

Rhodiola
Melding lagt til av Rhodiola,

Hei!

Hovedinnlegget i denne tråden er splittet fra et annet emne, ''Menn: hva skal til for at dere blir skremt/mister interessen?'', ettersom den på tidspunktet for posting av HI hadde stått inaktiv i syv år.

Rhodiola, adm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater og skriver med en nå. Har treffes noen ganger og kyssa og kost mv. Han skriver 2 - 3 meldinger daglig, men når jeg skriver at jeg savner han - ønsker å treffe igjen. Får jeg ikke direkte svar på det. Får morgenkyss, nattaklemmer mv. Er jeg for "på"? Bør jeg roe ned og ikke skrive noe om savn og treff...? Bør jeg være mer kostbar? Synes deg er vanskelig å balansere ærlighet og kostbarhet. Vil jo ikke at han skal bli usikker på mine følelser, samtidig som jeg ikke vil være klengete... Jeg trenger veiledning. Voksen, men ikke datet på lenge...

Anonymkode: 6edb2...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rotemor skrev (På 28.2.2017 den 20.35):

Du er klar over at mange er opptatt i løpet av dagen og at ikke alle synes kommunikasjon på SMS er rett form for kommunikasjon?

Ingen er så opptatte i løpet av en dag at de ikke har tid til å svare på en sms,eller sende en sms. Selv om noen liker å fremstå som opptatte og travle. Som en sa tidligere i tråden, ikke rart mange er single.

Skrevet (endret)
Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Ingen er så opptatte i løpet av en dag at de ikke har tid til å svare på en sms,eller sende en sms. Selv om noen liker å fremstå som opptatte og travle. Som en sa tidligere i tråden, ikke rart mange er single.

Nå var det jo ikke bare tidsbruken jeg kommenterte for 7 år siden (…). Ikke alle har lyst eller behov for å sjekke telefonen sin gjennom hele dagen. Jeg kan fint legge den fra meg i flere timer. Det har ingenting med si ilstatisen min å gjøre. Jeg snakker med folk mer enn jeg tekster med folk. 

Endret av Rotemor
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg dater og skriver med en nå. Har treffes noen ganger og kyssa og kost mv. Han skriver 2 - 3 meldinger daglig, men når jeg skriver at jeg savner han - ønsker å treffe igjen. Får jeg ikke direkte svar på det. Får morgenkyss, nattaklemmer mv. Er jeg for "på"? Bør jeg roe ned og ikke skrive noe om savn og treff...? Bør jeg være mer kostbar? Synes deg er vanskelig å balansere ærlighet og kostbarhet. Vil jo ikke at han skal bli usikker på mine følelser, samtidig som jeg ikke vil være klengete... Jeg trenger veiledning. Voksen, men ikke datet på lenge...

Du bør gjøre det du føler for å gjøre og skrive så ofte du har lyst uten å tenke taktisk.

Tenk deg at du endrer adferden til noe du tror tekkes mannen og det blir fullklaff..bare så synd det ikke var deg han ville ha men hun du spillte..

Skrevet

Er kvinne da, men er det noe som er så masete som npr folk du knapt kjenner skal kommunisere hele tiden? Når man er voksen, har jobb og barn.. Så skal man skrive hele tiden og underholde voksne liksom? 

Jeg orker ikke det og blir veldig sliten. 

Anonymkode: 1128b...d14

Skrevet

Kan bare snakke for meg selv. Men nr 1. ting som gjør at jeg mister interessen er når hun ikke viser interesse, prøver å late som hun ikke er så veldig interessert. At du ønsker veldig mye kontakt hadde ikke nødvendigvis vært noe negativt. Men, det som ville gjort den negativ for meg, ville vært om det føltes kontrollerende. Jeg måtte fått lov å svare på mine premisser uten at det skulle vært et problem. Det som hadde gjort all den kontakten positiv for min del, ville vært om det var variasjon.  Flørtende, leken, utfordrende, seriøs, hva skjer, hvordan det går, planleggende, osv osv. om det bare blir det samme hver gang, vil jeg gå lei

Anonymkode: 74e1d...a95

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For meg ville det ha holdt helt greit med to-tre meldinger daglig. Synes det blir slitsomt om man må være så "på" hele tiden, jeg har da andre ting som må gjøres.

Hvis jeg var deg, ville jeg ha vært litt mer tilbakelent, du kan da la ham få savne deg. Hold på med egne ting, og ta det som det kommer. Det kan virke mot sin hensikt hvis det blir mye mas om å møtes, men det er selvsagt koselig at du skriver at du savner ham (bare det ikke blir sånn hele tiden, da kan det bli litt klamt). Du trenger ikke gjøre deg kostbar, bare være litt mer avslappet. La han få ta initiativ også, det gjør han kanskje mer om du tar det roligere.

Anonymkode: d26cb...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...