AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #161 Skrevet 6. oktober 2024 Kun vann. Anonymkode: 8e6db...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #162 Skrevet 6. oktober 2024 Jeg bruker vann. Har prøvd alskens intimsåper, men får kløe og irritasjon av det. Var gynekologen som knakk den koden for meg, hun sa at vann holder i massevis. Anonymkode: 0c3f8...c65 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #163 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Damer som lukter reker har et underlivsproblem som trenger medisinsk behandling. Bakteriell vaginose løses ikke med såpe. Anonymkode: fd988...146 Åhallo man trenger ikke å ha bakteriell vaginose for at man lukter reker nedentil. Anonymkode: 78013...3f8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #164 Skrevet 6. oktober 2024 Å damer når dere har mensen bruker dere seriøst kun vann da også? 🤮🤮🤮 Anonymkode: 78013...3f8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #165 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Damer som lukter reker har et underlivsproblem som trenger medisinsk behandling. Bakteriell vaginose løses ikke med såpe. Anonymkode: fd988...146 Faktisk kan bakteriell vaginose bli VERRE med såpe! Anonymkode: 6976c...341 2
Maleficenta Skrevet 6. oktober 2024 #166 Skrevet 6. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å damer når dere har mensen bruker dere seriøst kun vann da også? 🤮🤮🤮 Anonymkode: 78013...3f8 Ja. Herregud for en barnslig kommentar. Æsj mensen liksom? Endret 6. oktober 2024 av Maleficenta 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #167 Skrevet 6. oktober 2024 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Ja. Herregud for en barnslig kommentar. Æsj mensen liksom? Mens er ikke hæslig men det lukter jo ikke akkurat godt da? Hvorfor så hårsår? Er du rødstrømpe? Anonymkode: 78013...3f8 2
Hateridioter Skrevet 6. oktober 2024 #168 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Å damer når dere har mensen bruker dere seriøst kun vann da også? 🤮🤮🤮 Anonymkode: 78013...3f8 Hvorfor er det kvalmt for deg om andre kun vasker seg med vann når de har mensen? Driver du og tafser inni trusa deres? 2
Maleficenta Skrevet 6. oktober 2024 #169 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså bakterier vandrer jo fra baken til fronten og rundt. Folk er rimelig naive hvis de tror de kun har bæsjebakterier i rompa. Kvinner får ofte uvi også av bakterier fra underlivet. Fra HELE underlivet altså. Derfor er det viktig å bruke mer enn vann. Vann er ikke rent. Hvis det var det så hadde vi ikke trengt å sterilisere det både en og to ganger I helsevesenet. Vi kunde bare tatt direkt fra kranen. Såpe døder bakterier, det var derfor det ble lagd. Og ja noen bakterier er gode, de bakteriene er inne i vaginaen. Hvis du lar være å sprute såpe oppi vaginaen så er du good to go. En mild såpe er helt fint. Anonymkode: 9cbd6...2c9 Vann er ikke rent??? Jo det er det. Det er ikke antibakterielt nei, men det skal man heller ikke bruke i underlivet. Stor bruk av såpe i underlivet fører jo til sopp og uttørking av slimhinner og all slags drit. Kan bruke såpe på utsiden ja men man skal ikke inn noe sted med såpe. Og for de som bruker hender som eksempel. Bruker noen håndsprit på musa? Nei 1
Hateridioter Skrevet 6. oktober 2024 #170 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mens er ikke hæslig men det lukter jo ikke akkurat godt da? Hvorfor så hårsår? Er du rødstrømpe? Anonymkode: 78013...3f8 Sniffer du andre damer i skrittet når de har mensen? 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #171 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Åhallo man trenger ikke å ha bakteriell vaginose for at man lukter reker nedentil. Anonymkode: 78013...3f8 Man lukter ikke reker pga manglende rengjøring. Har man ikke BV, så er det likevel en tilstand som behandles med enten medisin eller melkesyrebakterier. Ikke såpe. Åhalloliksom. Anonymkode: fd988...146 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #172 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bruker Lactacyd flytende såpe da den er uten såpe, og med melkesyre. Til de som sier man ikke skal bruke annet enn vann: jo, men såpe skal brukes kun på utsiden og mellom rumpeballene, ikke innenfor kjønnsleppene. Utsiden skal vaskes for å bli ren, innsiden renser seg selv. Anonymkode: 7845d...211 Synes ikke den lukter noe godt, den lukter jo surt og ekkelt. Bruker selv Dr.Greve parfymefri på alt i underlivet utenom mellom de indre kjønnsleppene, der bruker jeg bare vann. Når jeg barberer meg bruker jeg samme såpe, trenger ikke barberskum. Anonymkode: a39db...b63
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #173 Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 3f584...a2e det lukter ekkel, stram kjønnslukt når man trer inn i båsen 🤢 nei, det er meg, jeg lukter roser😌 ps vasker mennene deres seg kun med vann også? 😮💨 Anonymkode: e7636...23a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå