Gå til innhold

Kvinner, vaske seg nedentil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

ikke rart det lukter sur mus på offentlige toaletter med alle som spyler litt med vann mellom kjønnsleppene😨 samler seg smuss, urin, serum der, løses dårlig opp med vann..

 

vasker alt utenom skjeden med asan eller lactacyd daglig, ellers lukter det sterkt kjønn og lyskesvette 

Anonymkode: e7636...23a

Jeg har aldri noen sinne kjent lukten av sur mus på offentlige toaletter. Derimot lukter det ofte surpromp, bæsj og tiss. Noe som jo er naturlig siden man tisser og bæsjer på do, og mange dorom har dårlig utlufting.

Å anta at folk som vasker seg med vann bare spyler med litt vann mellom kjønnsleppene, er som å anta at alle de som bruker intimsåpe bare spruter en dært intimsåpe mellom leppene og spyler det lett bort med litt vann. Man er da vel litt mer grundig enn som så? Det finnes jo f.eks. vaskekluter.

Anonymkode: e65c5...0b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (14 minutter siden):

Eh er det nå det det lukter?

Jeg tenker at dersom man ofte er plaget med at det lukter sur mus når man er på offentlige toaletter, så burde man vurdere om det virkelig er andre som lukter sur mus.

Anonymkode: e65c5...0b6

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pocahontas88 skrev (5 minutter siden):

Hvor vil du med argumentet ditt?

Du vasker kun det du bruker til å ta på ute i offentligheten altså?

Det er rett og slett ekkelt å vaske seg kun med vann. 

 

På hvilken måte er det ekkelt for deg at noen kun vasker seg med vann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (3 minutter siden):

På hvilken måte er det ekkelt for deg at noen kun vasker seg med vann?

?

Veldig enkelt ; jeg synes det er ekkelt å vaske seg kun med vann?



Hva mener du med spm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pocahontas88 skrev (1 minutt siden):

?

Veldig enkelt ; jeg synes det er ekkelt å vaske seg kun med vann?



Hva mener du med spm? 

På hvilken måte påvirker det deg at andre kun vasker seg med vann?

Jeg gir fullstendig blaffen i hvordan andre vasker seg nedentil, det påvirker overhode ikke livet mitt i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (16 minutter siden):

På hvilken måte påvirker det deg at andre kun vasker seg med vann?

Jeg gir fullstendig blaffen i hvordan andre vasker seg nedentil, det påvirker overhode ikke livet mitt i det hele tatt.

Normalt sett, så kan man ha meninger om ting som ikke påvirker ens liv. Og min mening er at vask uten såpe er ekkelt. 
 

Jeg synes at blåmuggost smaker dårlig - at andre liker det påvirker ikke meg, men jeg synes det er dårlig selv om. Altså, hallo? 
 

 

 

 

Endret av pocahontas88
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pocahontas88 skrev (Akkurat nå):

Normalt sett, så kan man ha meninger om ting som ikke påvirker ens liv. Og min mening er at vask uten såpe er ekkelt. Hva andre gjør er vel helt opp til dem - men jeg kan vel synes hva jeg vil om det. 

 

 

Jeg syns det er merkelig å ha sterke meninger om noe som overhodet ikke påvirker en selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er merkelig å ha sterke meninger om noe som overhodet ikke påvirker en selv. 


Det må jo du selvsagt få lov til å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pocahontas88 skrev (3 minutter siden):


Det må jo du selvsagt få lov til å ha. 

Ja, det vet jeg selvsagt. Og veldig behagelig å ikke bruke energi på andres valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder om hva som er hygienisk og ikke blir alltid underholdende, særlig når folk kommer med " æsj" og " spyemoji"  . Da er det klart det er gøy å provosere litt ekstra :)

Anonymkode: 0e5d8...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker med nedentil med babyolje. Har aldri hatt noen problemer med underlivet etter at jeg begynte med det. 

Anonymkode: 0c5ce...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså bakterier vandrer jo fra baken til fronten og rundt. Folk er rimelig naive hvis de tror de kun har bæsjebakterier i rompa. Kvinner får ofte uvi også av bakterier fra underlivet. Fra HELE underlivet altså. Derfor er det viktig å bruke mer enn vann. Vann er ikke rent. Hvis det var det så hadde vi ikke trengt å sterilisere det både en og to ganger I helsevesenet. Vi kunde bare tatt direkt fra kranen. Såpe døder bakterier, det var derfor det ble lagd. Og ja noen bakterier er gode, de bakteriene er inne i vaginaen. Hvis du lar være å sprute såpe oppi vaginaen så er du good to go. En mild såpe er helt fint. 

Anonymkode: 9cbd6...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare den dusjgelen eller lignende jeg bruker på resten av kroppen og skyller godt. Bruker canoderm om nødvendig. 

Bruker også diverse salver pga tørr hud og kløe, men vet ikke om det er det du trenger. Snakk med lege eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner i overgangsalderen får ofte tørre slimhinner og derfor kan en sterk såpe med parfyme gjøre vondt verre. Å bruke en olje eller fet krem/salve i tillegg er et godt tips. 

Anonymkode: 9cbd6...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (1 time siden):

Hvordan får du bæsj på musa? 

Mange har ikke lært å tørke seg rett vei. Det er en god kilde til bakterier. 

Anonymkode: e69dc...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså bakterier vandrer jo fra baken til fronten og rundt. Folk er rimelig naive hvis de tror de kun har bæsjebakterier i rompa. Kvinner får ofte uvi også av bakterier fra underlivet. Fra HELE underlivet altså. Derfor er det viktig å bruke mer enn vann. Vann er ikke rent. Hvis det var det så hadde vi ikke trengt å sterilisere det både en og to ganger I helsevesenet. Vi kunde bare tatt direkt fra kranen. Såpe døder bakterier, det var derfor det ble lagd. Og ja noen bakterier er gode, de bakteriene er inne i vaginaen. Hvis du lar være å sprute såpe oppi vaginaen så er du good to go. En mild såpe er helt fint. 

Anonymkode: 9cbd6...2c9

Du vasker rompa etter hver gang du har sluppet en liten fjert? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker vanlig dusjsåpe. Har jeg gjort i mange år og det kommer jeg til å fortsette med. Dusjer annenhver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker kun med lunket vann på vevet mellom kjønnsleppene og i rumpa. Bruker mild såpe i lysken og på det hårete området på kjønnsleppene og venusberget. Smører med fet salve på vevet på/i mellom kjønnsleppene etter dusj/vask pga kronisk hudsykdom der (lichen sclerosis). K35

Anonymkode: db30c...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forstår godt at mange menn mener at damer lukter reker , tang og tare når de kun skyller seg med vann 🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: 78013...3f8

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

ikke rart det lukter sur mus på offentlige toaletter med alle som spyler litt med vann mellom kjønnsleppene😨 samler seg smuss, urin, serum der, løses dårlig opp med vann..

 

vasker alt utenom skjeden med asan eller lactacyd daglig, ellers lukter det sterkt kjønn og lyskesvette 

Anonymkode: e7636...23a

Dette er rett og slett feilinformasjon. Blir kanskje litt personlig nå, men det er bare å høre på hva mannen min sier om før/etter jeg sluttet m dr Greve. 
 

Har ikke fasiten, men legestanden er på linje med meg, for hva det er verdt. 
Intimsåper er scam. Et kunstig behov skapt av industrien imo. 
 

Hvis man er plaget med avføringsrester i baken, er det selvsagt noe annet, da vil jeg anbefale litt såpe. Som skylles grundig vekk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Altså bakterier vandrer jo fra baken til fronten og rundt. Folk er rimelig naive hvis de tror de kun har bæsjebakterier i rompa. Kvinner får ofte uvi også av bakterier fra underlivet. Fra HELE underlivet altså. Derfor er det viktig å bruke mer enn vann. Vann er ikke rent. Hvis det var det så hadde vi ikke trengt å sterilisere det både en og to ganger I helsevesenet. Vi kunde bare tatt direkt fra kranen. Såpe døder bakterier, det var derfor det ble lagd. Og ja noen bakterier er gode, de bakteriene er inne i vaginaen. Hvis du lar være å sprute såpe oppi vaginaen så er du good to go. En mild såpe er helt fint. 

Anonymkode: 9cbd6...2c9

Selvfølgelig er vann rent. Som helsearbeider bruker vi jo rent vann fex fra dusj til å spyle leggsår. Masse vann. Jeg bruker også masse vann til å spyle underlivet, i form av dusj eller bidet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...