Gå til innhold

Bryllups - ris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å kaste ris på brudeparet etter de kommer ut av kirken?

Hvor mange er det som skal ha dette?

Når gis evnt risen ut?

Så de har ferdig svellet "bryllups"ris på bryllupsbutikken.no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de skal kaste ris på meg, får de stå for risen selv. Det blir vel bare ekstra styr å prøve å organisere noe sånt?

Vet ikke om det er særlig vanlig heller jeg da...

Håper heller på morsomme ting, som at de fester "just married" ballonger på bilen vi kjører fra kirken i!

Skrevet
Hvis de skal kaste ris på meg, får de stå for risen selv. Det blir vel bare ekstra styr å prøve å organisere noe sånt?

Vet ikke om det er særlig vanlig heller jeg da...

Håper heller på morsomme ting, som at de fester "just married" ballonger på bilen vi kjører fra kirken i!

He, he, he..... er egentlig enig med deg ja. Er nok å styre med. (Da var det borte fra listen)

Skrevet

Jeg syntes det blir veeldig rart ja, akter ikke å olstre med noe slikt :ler:

(men jeg håper egentlig ikke at noen andre gjør det heller.. Og hvis de gjør, så håper jeg at de ihvertfall har vett til å bruke noe som ikke skader fuglene :tristbla:)

Skrevet
(men jeg håper egentlig ikke at noen andre gjør det heller.. Og hvis de gjør, så håper jeg at de ihvertfall har vett til å bruke noe som ikke skader fuglene  :tristbla:)

Slik bryllupsris som man får kjøpt i bryllupsbutikker er ferdig svellet, og skader ikke fuglene. (De tenker da på sånt nå for tiden! Ingen som vil være fugleplagere heller!)

Skrevet
Slik bryllupsris som man får kjøpt i bryllupsbutikker er ferdig svellet, og skader ikke fuglene. (De tenker da på sånt nå for tiden! Ingen som vil være fugleplagere heller!)

Men kanskje man ikke gidder å gå i en spesialforretning, og bruker jasminris fra Mega istedet.. ;)

Skrevet
Men kanskje man ikke gidder å gå i en spesialforretning, og bruker jasminris fra Mega istedet..  ;)

Da hadde forloveren min blitt kjempesint på dem!

Skrevet

jeg ville ikke ha det, og kunne aldri falt meg inn å ordne det selv. Blir litt vel mye for meg

Skrevet
Da hadde forloveren min blitt kjempesint på dem!

Ja det hadde nok blitt hyggelig. Ei illsint kjeftesmelle som hyler og skriker på kirkebakken. :roll:

Skrevet

Hah... Endelig vardet noen som tok opp dette!

Jeg har sett på den bryllupsrisen, og den er jo så søøøt! *sukk* (hanne-mor er ei skikkelig romantisk fjolle... *knegg*)

Jeg tror jeg skal spørre om noen av de nærmeste vennene og ikke minst små søsknene mine vil kaste litt ris på mannen og meg etter at seremonien er ferdig... Hjerte ris.... mmm... det tror jeg blir rørende... hehehe...

Vi skal ha Hef vielse, og utebryllup...

Skrevet

Håpar vi slepp å få ris kasta på oss, virkar ikkje særleg fristande å plukke ris frå hår og undertøy resten av kvelden...

Skrevet
Ja det hadde nok blitt hyggelig.  Ei illsint kjeftesmelle som hyler og skriker på kirkebakken. :roll:

:ler: Høres ikke ut som forloveren min i det hele tatt, men morsomt bilde!

Gjest Lille*Trille
Skrevet
Håpar vi slepp å få ris kasta på oss, virkar ikkje særleg fristande å plukke ris frå hår og undertøy resten av kvelden...

Var forlover i ett dansk bryllup for noen år siden, og der kastet de ris utenfor kirken. Vi brukte evigheter på å plukke all risen ut av håret på bruden, og fant stadig nye korn utover kvelden. :tristbla:

Skrevet
Var forlover i ett dansk bryllup for noen år siden, og der kastet de ris utenfor kirken.  Vi brukte evigheter på å plukke all risen ut av håret på bruden, og fant stadig nye korn utover kvelden. :tristbla:

Så får jeg be riskasterene mine om å kaste litt opp i været og rett foran oss da... hehe... Noen har nevnt såpebobler som et alternativ til meg en gang, men da tenktejeg bare på at det er ganske klissete og ekkelt om man får det på klærne... :sjenert:

Skrevet
Noen har nevnt såpebobler som et alternativ til meg en gang, men da tenktejeg bare på at det er ganske klissete og ekkelt om man får det på klærne... :sjenert:

Det tror jeg at jeg hadde sett bort fra med det samme. Det er noe skikkelig kliss, og jeg tror kanskje det vil sette flekker dersom du får det på kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...