AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Skrevet 5. oktober 2024 Jeg bestilte meg en hettegenser fra Juicy couture fra skistarshop som ble solgt til 40%. Da jeg en uke senere mottok pakken, ble jeg veldig sjokkert. Merket på glidelåsen var overhodet ikke den samme, genseren manglet hette og logoen stemte ikke overens i det hele tatt. Er sendt tilbake nå i retur. Er det andre og som har opplevd dette? De må jo være dumme som tror at folk finner seg i å bli lurt og behandla som dette. Anonymkode: 0a97d...c96
newman01 Skrevet 6. oktober 2024 #2 Skrevet 6. oktober 2024 De er av og til litt slappe med produktbeskrivelse.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #3 Skrevet 7. oktober 2024 newman01 skrev (På 6.10.2024 den 9.45): De er av og til litt slappe med produktbeskrivelse. Men produktet er jo stikk motsatt av det som blir lagt frem 😅 Anonymkode: 0a97d...c96
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #4 Skrevet 7. oktober 2024 Er fornøyd med både skistar fysisk butikk og skistatshop på nett, men har ikke vært borti dem når det kommer til reklamasjon. Har du tatt kontakt? Anonymkode: dd412...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå