AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Skrevet 5. oktober 2024 Tok en for litt over 2 uker siden.. fortsatt like hovent som rett etter operasjonen.. Blitt litt mindre smerter heldigvis. Noen som har utført det og kan si hvor lenge de var hovne og hvor lenge det gjorde vondt? Jeg har fått vite at det er to mnd tilhelingstid av legen så er egentlig ikke bekymret men vil gjerne ha andres erfaringer. Anonymkode: c0fd5...ec2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok en for litt over 2 uker siden.. fortsatt like hovent som rett etter operasjonen.. Blitt litt mindre smerter heldigvis. Noen som har utført det og kan si hvor lenge de var hovne og hvor lenge det gjorde vondt? Jeg har fått vite at det er to mnd tilhelingstid av legen så er egentlig ikke bekymret men vil gjerne ha andres erfaringer. Anonymkode: c0fd5...ec2 De to første ukene var grusomme, synes jeg. Så ble det bedre og bedre, er nok enig i at et par mnd heling er en grei pekepinn. Men jeg hadde aldri gjort det en gang til Har prøvd strikker, Hal-rar og til slutt operasjon. Var svært plaget av både innvendige og utvendige. Anonymkode: d8cd5...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå