AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #41 Del Skrevet 6. oktober 2024 winterchild skrev (3 minutter siden): Jo jag måste nog det. Eller amerikanska etc etc. Vet inte vad det är med männen i Norge. Tack gud att min norska man i alla fall är en äkta viking. Man har jo svenske Flashback, men de fleste som skriver der, er jo menn. Finnes det i det hele tatt store "kvinneforum" på verdensbasis ...? Anonymkode: 47ffc...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #42 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var omtrent det nivået man kunne forvente altså. Dette er grunnen til at det er fint med utveksling av meninger fra en bredere gruppe. Å få innsikt i hvilke refleksjoner som ligger bak enkeltes ståsted gjør det lettere å forstå hvorfor det er greit med flere stemmer i beslutninger som denne. At forslaget ditt ikke kan begrunnes betyr jo bare at du selv ikke ser noe hold for det. Anonymkode: efce1...f3a 🙄🙄🙄🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #43 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man har jo svenske Flashback, men de fleste som skriver der, er jo menn. Finnes det i det hele tatt store "kvinneforum" på verdensbasis ...? Anonymkode: 47ffc...1e6 Vem hänger på flashback som kvinna 🤣 ja kanske just därför man kan få ha ETT forum för oss själva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #44 Del Skrevet 6. oktober 2024 winterchild skrev (3 minutter siden): 🙄🙄🙄🙄 Vis oss at argumentet er feil da. Det er et minstekrav for konstruktiv diskusjon. Du ser helst at man skal sende emojier frem og tilbake? Jeg vet at kvinner flest ikke synes det er interessant i et diskusjonsforum og er enda mer sikker på at kvinner flest er i stand til mye mer enn det. Hadde vært interessant å se om du er en av dem. Anonymkode: efce1...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #45 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vis oss at argumentet er feil da. Det er et minstekrav for konstruktiv diskusjon. Du ser helst at man skal sende emojier frem og tilbake? Jeg vet at kvinner flest ikke synes det er interessant i et diskusjonsforum og er enda mer sikker på at kvinner flest er i stand til mye mer enn det. Hadde vært interessant å se om du er en av dem. Anonymkode: efce1...f3a Men herregud jag har väl skrivit flera inlägg där jag tydligt säger vad jag tycker. Svårt att läsa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. oktober 2024 #46 Del Skrevet 6. oktober 2024 winterchild skrev (14 minutter siden): Jobb att göra med mig själv? Gissar att du är man ja. Kommer aldrig att acceptera sådan bullshit. Ja jag anmäler massa dritt. Jeg er faktisk dame 🤦. I forhold til hvordan du håndterer en tilbakemelding, så burde ikke det ha noe å si... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 6. oktober 2024 #47 Del Skrevet 6. oktober 2024 Det ville blitt mye mindre aktivitet her hvis man stengte mennene ute. En betydelig del av brukerne her er menn. (20%? 30%? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #48 Del Skrevet 6. oktober 2024 winterchild skrev (Akkurat nå): Men herregud jag har väl skrivit flera inlägg där jag tydligt säger vad jag tycker. Svårt att läsa eller? Tar utgangspunkt i at du svarer med emojier. Om det kan klassifiseres som å lese vet jeg ikke, tekst er det jo ikke. Og neida, jeg er i full stand til å lese både svensk. Inkludert det du har bidratt med så langt i denne utvekslingen. Anonymkode: efce1...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #49 Del Skrevet 6. oktober 2024 Tror ikke man kan bruke ord som "mann" og "kvinne" i 2024 Anonymkode: 7227e...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #50 Del Skrevet 6. oktober 2024 Fordi jag inte hänger med Chrippa, Chrippa, Chrippa, Chrippa.. Anonymkode: 5ddde...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #51 Del Skrevet 6. oktober 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Jeg er faktisk dame 🤦. I forhold til hvordan du håndterer en tilbakemelding, så burde ikke det ha noe å si... Där ser man. Tycker inte man ska acceptera massa kvinnoförnedrande kommentarer och överse det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #52 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tar utgangspunkt i at du svarer med emojier. Om det kan klassifiseres som å lese vet jeg ikke, tekst er det jo ikke. Og neida, jeg er i full stand til å lese både svensk. Inkludert det du har bidratt med så langt i denne utvekslingen. Anonymkode: efce1...f3a Gratulerar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #53 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror ikke man kan bruke ord som "mann" og "kvinne" i 2024 Anonymkode: 7227e...9d7 Hahahaha nej det är ju trots allt Norge vi bor i 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. oktober 2024 #54 Del Skrevet 6. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vis oss at argumentet er feil da. Det er et minstekrav for konstruktiv diskusjon. Du ser helst at man skal sende emojier frem og tilbake? Jeg vet at kvinner flest ikke synes det er interessant i et diskusjonsforum og er enda mer sikker på at kvinner flest er i stand til mye mer enn det. Hadde vært interessant å se om du er en av dem. Anonymkode: efce1...f3a Argumentet ditt er at det er diskriminerende å stenge ut en hel gruppe basert på, her, kjønn. TS har i bakhodet at kvinner har vært og blir diskriminert i mye større grad på generell basis ute i verden, og derfor faller diskriminerings-argumentet ditt på sin egen urimelighet. Og at det hadde vært hyggelig med et sted som bare var kvinners, især når man leser så masse kvinnefiendtlig oppgulp her inne. Neida, ikke alle menn kommer med denslags, men det er en god brøkdel av menn her inne som ikke gjør noe annet enn å pisse på kvinner, og hun har vel sett seg lei av det? Synes ikke det var verre enn det å forstå... Så kan du selvsagt være uening, og jeg personlig har ikke noe imot at hvem som helst er her - så lenge man oppfører seg. At TS er lei bitre mannfolk inne på forumet, skjønner jeg dog. Endret 6. oktober 2024 av PusheenPusheen Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #55 Del Skrevet 6. oktober 2024 Mister vi de dårlige, så mister vi også de gode. Ellers er jeg litt enig med deg, vi hadde sluppet 300 innlegg som spytter på kvinner over 25, vi hadde sluppet mansplaining og menn som kommer med masse påstander og later som de er lure spesialister fordi de har hørt et par podcaster, og den lavpannede sexismen som går på at menn er rasjonelle og logiske og kvinner følelsesmessige. Mmmmm. En drøm, ja. Men så har du de gode gutta, da, som evner å diskutere og er saklige. Synes ikke det er umannlig. Skkønner godt en del menn vil være her. På forumer med menn blir man bare vranglære fordi alle tror de kan masse. Bedre med et sted som ikke flyter over av påstandssnakk. Anonymkode: 1a486...33c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #56 Del Skrevet 6. oktober 2024 PusheenPusheen skrev (1 minutt siden): Argumentet ditt er at det er diskriminerende å stenge ut en hel gruppe basert på, her, kjønn. TS har i bakhodet at kvinner har vært og blir diskriminert i mye større grad på generell basis ute i verden. Og at det hadde vært hyggelig med et sted som bare var kvinners, især når man leser så masse kvinnefiendtlig oppgulp her inne. Neida, ikke alle menn kommer med denslags, men det er en god brøkdel av menn her inne som ikke gjør noe annet enn å pisse på kvinner her inne, og hun har vel sett seg lei av det? Synes ikke det var verre enn det å forstå... Så kan du selvsagt være uening, og jeg personlig har ikke noe imot at hvem som helst er her - så lenge man oppfører seg. At TS er lei bitre mannfolk inne på forumet, skjønner jeg dog. Hundra procent DETTE. Man blir ju deprimerad bara av att läsa kommentarerna på denna sidan.. och det är alltid män som ska komma med det värsta. Så tråkig värld vi lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. oktober 2024 #57 Del Skrevet 6. oktober 2024 winterchild skrev (6 minutter siden): Där ser man. Tycker inte man ska acceptera massa kvinnoförnedrande kommentarer och överse det. Det er mange veier til Rom 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #58 Del Skrevet 6. oktober 2024 winterchild skrev (17 timer siden): 😂😂 winterchild skrev (15 timer siden): Tusen tack winterchild skrev (14 timer siden): So cringe winterchild skrev (13 timer siden): Jag menar att männen som trenger en guide är cringe, inte du winterchild skrev (43 minutter siden): Men Sverige är ju storebror, bara att inse 🥰 winterchild skrev (37 minutter siden): Ja alltså jag driver. Ett ridiculous svar på ett ridiculous inlägg. Men tror faktiskt inte så många svenska män hade hängt på en sida som heter kvinnoguiden. So there's that. winterchild skrev (31 minutter siden): It was a joke my love winterchild skrev (27 minutter siden): Jobb att göra med mig själv? Gissar att du är man ja. Kommer aldrig att acceptera sådan bullshit. Ja jag anmäler massa dritt. winterchild skrev (25 minutter siden): Jo jag måste nog det. Eller amerikanska etc etc. Vet inte vad det är med männen i Norge. Tack gud att min norska man i alla fall är en äkta viking. winterchild skrev (20 minutter siden): Hahaha love it 👏👏👏👏👏👏❤️ winterchild skrev (18 minutter siden): 🙄🙄🙄🙄 winterchild skrev (6 minutter siden): Gratulerar. Ja... ingenting som er verdt å kommentere her. ''Bidragene dine'' snakker jo for seg selv. PusheenPusheen skrev (5 minutter siden): Argumentet ditt er at det er diskriminerende å stenge ut en hel gruppe basert på, her, kjønn. TS har i bakhodet at kvinner har vært og blir diskriminert i mye større grad på generell basis ute i verden. Og at det hadde vært hyggelig med et sted som bare var kvinners, især når man leser så masse kvinnefiendtlig oppgulp her inne. Neida, ikke alle menn kommer med denslags, men det er en god brøkdel av menn her inne som ikke gjør noe annet enn å pisse på kvinner her inne, og hun har vel sett seg lei av det? Synes ikke det var verre enn det å forstå... Så kan du selvsagt være uening, og jeg personlig har ikke noe imot at hvem som helst er her - så lenge man oppfører seg. At TS er lei bitre mannfolk inne på forumet, skjønner jeg dog. La oss si at det er realistisk å sette et krav om å gjøre det en tjeneste som helt eksklusivt skal rette seg mot kvinner. Hvordan mener du/dere at det skal kunne håndheves? Må man da identifisere seg med BankID? Eller skal driftere av siden manuelt godkjenne alle medlemmer etter innsending av dokumentasjon for verifisering? Det finnes lover imot nettopp det (datainnsamling). Så hvordan skal det realistisk sett la seg gjøre? Trådstarter argumenterer ikke saken sin. Ref. siteringene over. Men synes du virker mer genuin og interessert i utvekslingen, så derfor jeg spør deg. Anonymkode: efce1...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 6. oktober 2024 #59 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mister vi de dårlige, så mister vi også de gode. Ellers er jeg litt enig med deg, vi hadde sluppet 300 innlegg som spytter på kvinner over 25, vi hadde sluppet mansplaining og menn som kommer med masse påstander og later som de er lure spesialister fordi de har hørt et par podcaster, og den lavpannede sexismen som går på at menn er rasjonelle og logiske og kvinner følelsesmessige. Mmmmm. En drøm, ja. Men så har du de gode gutta, da, som evner å diskutere og er saklige. Synes ikke det er umannlig. Skkønner godt en del menn vil være her. På forumer med menn blir man bare vranglære fordi alle tror de kan masse. Bedre med et sted som ikke flyter over av påstandssnakk. Anonymkode: 1a486...33c Är man en hygglig man med respekt för kvinnor så har jag egentligen inga problem med att man är här. Men när massa incels ska ockupera en sida som i grund och botten är riktad till kvinnor och spy ut förnedrande kommentarer tycker jag att det är ett sjukt omanligt beteende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #60 Del Skrevet 6. oktober 2024 Hva skal vi med storebror? Det er jo vi som har oljan, som de gjerrige svenskene sier Anonymkode: 5ddde...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå