AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Del Skrevet 5. oktober Denne brune silkeblusen synes jeg så fin ut ved første øyekast, men så begynte jeg å tvile. Er det "kjerring" eller er den fin? Jeg liker fargene. Men er mønsteret litt "gamle gardiner" som bare damer over 45-50 bruker? Synes du den var fin? Anonymkode: af820...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Del Skrevet 5. oktober Jeg er seksti men føler meg for ung for den blusen. Anonymkode: c6309...57e 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Del Skrevet 5. oktober Du må slutte med å si "kjerring" og snakke nedlatende gamle gardiner som damer over 45-50 bruker! Sikkert mange voksne kvinner over 50 som kler seg mer elegant en deg! Anonymkode: d915b...8b8 29 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #4 Del Skrevet 5. oktober Grusom. Hilsen kjerring 45 Anonymkode: 7f75e...a61 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Del Skrevet 5. oktober Jeg er 43 og likte den. Men jeg er heller ikke redd for å bli oppfattet som en kjetting over 45 (...) Anonymkode: 996dc...8c0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #6 Del Skrevet 5. oktober Jeg er 35 og synes den var veldig kul - hadde lett gått med den! Handler om styling og hår osv, som med alt annet. Men synes uansett ikke den var «gammel». Anonymkode: 4773e...480 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #7 Del Skrevet 5. oktober 33 her og jeg tenkte «Uææh» men så kan jeg ikke fordra brunt eller store mønstre🙊😂 Anonymkode: 012c9...2c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 5. oktober #8 Del Skrevet 5. oktober Kommer an på hvor gammel du er selv - er du 20-30 er den kul. Er du 40+ ser den kanskje kjerring ut. Mvh mann 50 som er opptatt av hvordan damer kler seg 🙂 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #9 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 33 her og jeg tenkte «Uææh» men så kan jeg ikke fordra brunt eller store mønstre🙊😂 Anonymkode: 012c9...2c9 Samme her Anonymkode: b283a...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #10 Del Skrevet 5. oktober Jeg synes den var fin. Anonymkode: a220d...41c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #11 Del Skrevet 5. oktober Mi niese bruker klær i ca denne stilen. Jeg tror hun har en bluse som ligner veldig. Hun er 19 og ser så utrolig elegant ut i stilen hun har. Jeg ville ikke kledd den, uavhengig av alder. Anonymkode: 2ba6c...d11 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #12 Del Skrevet 5. oktober Jeg er 38 og synes ikke den var kjerring. Formen var fin og likte til dels fargene på blomstene, men synes kombinasjonen med brunfargen gjorde at det hele tippet over til nei for min del. Men ikke fordi det ble kjerring. Kan liksom ikke se for meg at den blir fin til noe dessverre, selv ikke jeans. Men det er min smak. Synes det er kult å se folk kjøre sin stil uansett om jeg personlig liker plaggene eller ikke! Så kjør på om du liker den! Anonymkode: 7d071...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #13 Del Skrevet 5. oktober Liker den type stil, men brun og blomster samtidig er ikke rett for akkurat meg. Men det kan være riktig for deg. Er det en lignende som ikke gir assosiasjon til gardiner, for det var der jeg også tvilte 😅 liker formen, tøyet og knappene. Brun uten blomster hadde vært veldig fint. K 30. Anonymkode: 433ec...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 5. oktober #14 Del Skrevet 5. oktober litt "Sylvi listhaug"-stil...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #15 Del Skrevet 5. oktober Spretten 28 åring som lett ville brukt denne med riktig styling.. Anonymkode: 77489...385 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #16 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Liker den type stil, men brun og blomster samtidig er ikke rett for akkurat meg. Men det kan være riktig for deg. Er det en lignende som ikke gir assosiasjon til gardiner, for det var der jeg også tvilte 😅 liker formen, tøyet og knappene. Brun uten blomster hadde vært veldig fint. K 30. Anonymkode: 433ec...b97 Tror jeg hadde likt blomstene bedre om de holdt dem i blå, for mønsteret er ikke så ille og er egentlig ganske fint i mine øyne. Men farmor har hatt en sofa med slike farger, og som er sånn type gardin aktig stil. Anonymkode: 433ec...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #17 Del Skrevet 5. oktober Tror den hadde vært fin stappet nedi kort svart skjørt og høye støvletter. Men har du kort typeklippet hår blir det lett kjerringstil med den blusen. Anonymkode: 29fa7...aef 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #18 Del Skrevet 5. oktober Hadde den ikke vært innsvingt, kunne den vært kjærring. Om man styler den med kort kjerringfrisyre som gjerne er laget med leggevann og hårruller, og en tre cm grå ettervekst. Synes den var litt kul, faktisk. Anonymkode: 7113d...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #19 Del Skrevet 5. oktober Kjempefin! Elsk ❤️ Anonymkode: 94201...eda 10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #20 Del Skrevet 5. oktober Ser nå den er 100% nylon, da hadde jeg droppet det uansett. Anonymkode: 7113d...251 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå