AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #41 Del Skrevet 5. oktober 2024 Tips, om å gjøre å få start på dama før ho har fått tatt første turen på do på morgenen , da kniper ho så godt. Anonymkode: 587ff...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #42 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er no-go. Har så mye deilig sex resten av dagen at vi trenger ikke ha sex når det ikke passer oss, vi er B mennesker begge to Anonymkode: 85166...ad0 B menneske jeg også, men har gjerne morgensex. Begynner ofte ved at jeg sover og mannen koser rolig med meg, så jeg våkner av det og er kåt. Så har vi sex og begge sovner igjen, og det er utrolig digg, for min mann er ikke like B menneske som meg, men når han har hatt morgensex sovner også han og blir liggende like lenge som jeg ønsker. 🥰 Anonymkode: b2761...eef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. oktober 2024 #43 Del Skrevet 6. oktober 2024 Diskulis skrev (6 timer siden): Foretrekker kveldssex på hverdager, orker ikke våkne tidlig nok til å ha sex før jobb. men er nydelig at han smyger seg inntil ryggen og jeg raskt kjenner hva han har i tankene 😉 helger og andre fridager blir det fort en morgenrunde eller to 🔥 så ja takk til morgensex så lenge agendaen ikke er for hektisk, type dra på jobb 0630… Smyging er veldig sexy 😍. Bare jeg ikke kvekker så. Er ikke bare bare å være lettskremt 😆😆😆. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #44 Del Skrevet 6. oktober 2024 Ja. Naboen min. Burn! Anonymkode: 0ecb5...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #45 Del Skrevet 6. oktober 2024 Takler ikke morgen ånde på meg selv eller andre, må opp og ha pussa tenna først. Fort gjort at jeg sovner igjen midt i hvis jeg ikke får våkna ordentlig først😂 Anonymkode: a4ab9...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #46 Del Skrevet 6. oktober 2024 Morgensex er nesten det jeg savner mest med å være singel. Jeg har mye sex men siste året har det vært minimalt med morgensex (har vært sammen med en noen mnd men han likte ikke morgensex så det ble det aldri) Elsker å våkne av at han smyger seg inntil meg med morrabrød, kysser meg på halsen å koser litt. Jeg er ikke vanskelig å få i gang da 🤩 Men helst sånn morgenkosesex da ikke sånn kjappisførjobbsex, men sex er uansett bra så jeg er ikke vanskelig om han vil ha i en hverdag heller (men, det skjer jo enda mer sjeldent) Anonymkode: 06009...e78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sml2 Skrevet 6. oktober 2024 #47 Del Skrevet 6. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det du svarer blir for dumt, det er faktisk nok å si at du ikke er fan av morgensex. Når du selv legger til det du anser som «grunner» til at du ikke liker det, så vil jo gjerne folk foreslå løsning på det problemet. Hvis det ikke var det som hindret deg, så hvorfor nevne det? Anonymkode: 4b700...818 "Det er ubehagelig og den strake motsetning til deilig". Hva tror du jeg mente når jeg skrev det? Tror du det er en sånn revolusjonerende ekstrem overraskelse for meg at det faktisk går an å gå på do og pusse tenner? Er det en sånn wow faktor tenker du? Noe jeg virkelig ikke noensinne har tenkt på? Ærlig talt... Bare kloke hoder her i denne tråden som er så smarte at de kan komme på slike "løsninger"? Det er ikke et problem å ikke drive med morgensex så den kan du legge av deg, og ingen problem så trenger en heller ikke noe løsning! Jeg kunne også sagt til mennesker som ikke liker å ha sex om kvelden fordi de er trøtt at det er bare er å stå på hode, svette litt kaldt vann i ansiktet mm. Eller jeg kunne akseptert at de liker sex på døgnet Endret 6. oktober 2024 av Sml2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2024 #48 Del Skrevet 6. oktober 2024 Alt, alt, alt for sjelden dessverre..... Anonymkode: 26dca...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 7. oktober 2024 #49 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 14.37): Savner morgensex! Mannen er aldri klar for det. Savner og bare kysse og kose og bli befølt og ha seg! Hvor mange som liker morgensex? Anonymkode: cc58d...919 Jeg liker sex både morgen og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #50 Del Skrevet 7. oktober 2024 Elsker det, men har barn.. Det blir sjelden anledning til det. Anonymkode: 2f238...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #51 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 23.53): Samboeren min er også slik. Han vil kun ha sex rett ved leggetid, i samme stilling. Han må ha sex-rutine for å bli tent og få den opp. Jeg liker spontanitet Anonymkode: f4e00...350 Samme her, er så lei av sexlivet vårt. Savner å ha morgensex , savner å ha sex på dagen , ettermiddagen og kveld, men her må mannen ha sex bare en gang om dagen for å klare å komme, sjeldent han klarer mer. Og da samme sex hele tiden.Savner å ha rå deilig sex ofte. Sukk.. Anonymkode: 08ab6...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #52 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ja, men vi har små barn som våkner grytidlig, så det er alltid med hjertet i halsen. 😂 Anonymkode: 85209...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2024 #53 Del Skrevet 8. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 15.57): Mannen har aldri lyst🤯🙈 Føler meg så lite kvinnelig når han ikke har lyst, for man leser hele tiden (også her) at mannen oftest vil, og dama er den son holder igjen… Sååå mange unnskyldninger her. Sliten av jobb, depresjon, stress med bilreparasjoner etc etc. Jeg savner et samliv med sex. Anonymkode: de8bb...7b2 Dette er et kraftig brudd på ekteskapsløfte.. For han sa sikkert et høyt "JA" i kirka til å "elske å ære deg til døden skiller dere ad" På baksiden av løfte står det med små skrift, at hvis ikke det skjer: "Har du lov i finne en elsker som fyller deg til randen med dine ønsker"😅 Endret 8. oktober 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2024 #54 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her, er så lei av sexlivet vårt. Savner å ha morgensex , savner å ha sex på dagen , ettermiddagen og kveld, men her må mannen ha sex bare en gang om dagen for å klare å komme, sjeldent han klarer mer. Og da samme sex hele tiden.Savner å ha rå deilig sex ofte. Sukk.. Anonymkode: 08ab6...130 Ulik sexlyst = Trøbbel😅Samlivet hangler så vidt, når sexlivet er dødt.. Kjærlighets bekreftelsen får en knekk, vipps.. så ble de degradert fra kjæreste og elskere til dårlige venner. Ja, jeg skiller mellom kjæreste og elskere.. for kjærster sørger for at samlivet går i rundt, samarbeider i enighet.. gir hverandre luft til å leve, full av positive overraskelser. Det er det som gir tenning i underlivet, det er derfor vi blir gode elskere, for vi tar med oss lidenskapen i sexen. Sum sumarium.. en kåt kvinne som savner sex og vil ha masse sex, er egentlig ikke problemet.. Problemet er at mannen har feilet totalt i rollen som kjæreste, og mest fordi han ikke skjønner et kvekk av rollen. Jeg kjente en del kvinner ble nektet skillsmisse, og både onani og sex.. Noen klarte seg, noen sliter fremdeles.. Ikke at jeg tror du jeg siterer blir nektet.. men har du noe valg egentlig? annet enn en fremtid med 30 års sextørke? Jeg fisker ikke.. bare ren av nysgjærrighet og føler på omsorg for din fremtid🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #55 Del Skrevet 8. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (18 timer siden): Ulik sexlyst = Trøbbel😅Samlivet hangler så vidt, når sexlivet er dødt.. Kjærlighets bekreftelsen får en knekk, vipps.. så ble de degradert fra kjæreste og elskere til dårlige venner. Ja, jeg skiller mellom kjæreste og elskere.. for kjærster sørger for at samlivet går i rundt, samarbeider i enighet.. gir hverandre luft til å leve, full av positive overraskelser. Det er det som gir tenning i underlivet, det er derfor vi blir gode elskere, for vi tar med oss lidenskapen i sexen. Sum sumarium.. en kåt kvinne som savner sex og vil ha masse sex, er egentlig ikke problemet.. Problemet er at mannen har feilet totalt i rollen som kjæreste, og mest fordi han ikke skjønner et kvekk av rollen. Jeg kjente en del kvinner ble nektet skillsmisse, og både onani og sex.. Noen klarte seg, noen sliter fremdeles.. Ikke at jeg tror du jeg siterer blir nektet.. men har du noe valg egentlig? annet enn en fremtid med 30 års sextørke? Jeg fisker ikke.. bare ren av nysgjærrighet og føler på omsorg for din fremtid🧡 Spørs om jeg orker stort mer, dette har vært oppe til diskusjon ofte, er vant med menn som er virile og vil ha mye, men han her er fornøyd med en gang om dagen. For meg betyr sex ekstremt mye i et forhold. Anonymkode: 08ab6...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 8. oktober 2024 #56 Del Skrevet 8. oktober 2024 Om morgenen i helgene hender det blir noe ja. På kvelden er hun nesten alltid for trøtt og ukemorgener skal vi på jobb. Om vi våkner 10 minutter før klokka og jeg tilfeldigvis har morrabrød så hender det blir noe men ikke særlig ofte, kanskje 2-3 ganger så langt i år? Gikk faktisk ganske greit med morgensex da ungene var små også. Måtte bare finne en stilling hvor det gikk an å stoppe på 2 sekunder. Ligge i skje vendt mot døren funket greit, når noen tok i døra var det bare for henne å samle beina og så ligge stille under dyna begge to. Så var det bare å love at en av oss kom ut umiddelbart, så lenge det ikke tok lenger enn 30 sek maste ikke ungene mer. Hvem som kom ut var avhengig av hvem som lettest kunne gjøre seg presentabel. Om jeg ikke hadde rukket å komme kunne hun bare hoppe av, dra på trusa og gå ut. Om jeg derimot hadde kommet måtte jeg dra på litt klær og gå ut mens hun gikk på do for å tømme seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #57 Del Skrevet 8. oktober 2024 Har morgensex hver helg + 2-3 ukedager hver uke. Anonymkode: 31498...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2024 #58 Del Skrevet 9. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørs om jeg orker stort mer, dette har vært oppe til diskusjon ofte, er vant med menn som er virile og vil ha mye, men han her er fornøyd med en gang om dagen. For meg betyr sex ekstremt mye i et forhold. Anonymkode: 08ab6...130 Forstår deg godt, for sex er jo som å ladde bilbatterier.. For går sexlivet tomt for strøm, bør du ha noen som henter deg😅 Endret 9. oktober 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. oktober 2024 #59 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spørs om jeg orker stort mer, dette har vært oppe til diskusjon ofte, er vant med menn som er virile og vil ha mye, men han her er fornøyd med en gang om dagen. For meg betyr sex ekstremt mye i et forhold. Anonymkode: 08ab6...130 Så dere har sex en gang om dagen, og du er ikke fornøyd? Hva er dine preferanser i tilfellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 9. oktober 2024 #60 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ja, spesielt mannen elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå