Gå til innhold

Mange som har morgensex i helgene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde ofte morgensex i helgene før barn. Nå blir det aldri, fordi ingen av oss har lyst så grytidlig som minst én av oss må opp med barnet. Vi er B-mennesker og er helt zombier når det er veldig tidlig. Før barn kunne vi våkne, ha sex rundt kl.8 og så sove videre minst et par timer til. Vi har mye sex ellers da, så det er ikke noe krise at morgensex i helgene utgår.

Anonymkode: fa0c6...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen har aldri lyst🤯🙈 Føler meg så lite kvinnelig når han ikke har lyst, for man leser hele tiden (også her) at mannen oftest vil, og dama er den son holder igjen…

Sååå mange unnskyldninger her. Sliten av jobb, depresjon, stress med bilreparasjoner etc etc. Jeg savner et samliv med sex. 

Anonymkode: de8bb...7b2

Samme her 🤯 Frustrasjon!

Anonymkode: 1eb12...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er med kjæresten, så blir det morgensex ja!   

Anonymkode: 678cf...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no-go. Har så mye deilig sex resten av dagen at vi trenger ikke ha sex når det ikke passer oss, vi er B mennesker begge to 

Anonymkode: 85166...ad0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger det. Ligger på magen, så har vi fjeset vendt hver vår vei. Ingen som puster med drageånde, og jeg er oppe og tømmer blæra på natta. 

Elsker morrabrød😍. Hele uka.

Anonymkode: a179b...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Savner morgensex!

Mannen er aldri klar for det. Savner og bare kysse og kose og bli befølt og ha seg!

Hvor mange som liker morgensex?

Anonymkode: cc58d...919

Det er konas favoritt, så blir mest det.

Anonymkode: 39f74...961

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen har aldri lyst🤯🙈 Føler meg så lite kvinnelig når han ikke har lyst, for man leser hele tiden (også her) at mannen oftest vil, og dama er den son holder igjen…

Sååå mange unnskyldninger her. Sliten av jobb, depresjon, stress med bilreparasjoner etc etc. Jeg savner et samliv med sex. 

Anonymkode: de8bb...7b2

Er han utro? Noe er galt.....husk at testosteronet går ned etter fylte 37....prøv slik testosterontilskudd...4him eller noe....det der hadde ikke jeg giddet....

Anonymkode: 79872...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker morgensex! Det blir dog sjeldent på helg da barna våkner før oss. Hender oftere på ukedagene da vi står opp før ungene. Har vi barnefri er det garantert sex både morgen, formiddag og kveld. Ellers er det for det meste sex på kvelden både ukedager og helg. 
 

Vært sammen i 17 år. 

Anonymkode: 804b6...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...