AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Del Skrevet 5. oktober 2024 Alt for ofte får jeg et inntrykk av at kvinner har komplekser knytter til underlivet sitt og synes sin egen fitte er stygg eller at noe skulle være anderledes. Det kan være komplekser knyttet til for store kjønnslepper, for små kjønnslepper, manglende symetri, for stor/liten klitoris, feil fasong, feil farge eller andre ting knyttet til utseende. Alle underliv er som kjent unike og har sin egen skjønnhet etter mitt syn. Jeg har i alle fall til gode å se ei fitte som jeg ikke har syntes var deilig eller flott. Men nå er vel vi menn generelt sett mer visuelt orientert og har muligens et annet inntrykk av kvinners underliv. Men hvordan er det for dere kvinner her på KG? Vil dere si at dere er stolt av fitta deres? Eller føles det feil å innrømme eller skrive det? Anonymkode: 69122...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Del Skrevet 5. oktober 2024 Stolt? 😂 Anonymkode: 8d903...3de 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #3 Del Skrevet 5. oktober 2024 Fitte er et skjellsord! Kall det for det det faktisk heter om du er eldre enn fjorten! Anonymkode: b0f0f...aec 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #4 Del Skrevet 5. oktober 2024 Stolt er ikke det ordet jeg tenker på når jeg ser musa mi (litt søtere ord enn fitte). Men jeg er stolt av meg selv og da er musa inkludert. Anonymkode: 57c96...fbb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. oktober 2024 #5 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fitte er et skjellsord! Kall det for det det faktisk heter om du er eldre enn fjorten! Anonymkode: b0f0f...aec https://www.nrk.no/ytring/fitte-er-ikke-et-stygt-ord-1.14449137 3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #6 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fitte er et skjellsord! Kall det for det det faktisk heter om du er eldre enn fjorten! Anonymkode: b0f0f...aec Nei. Jeg elsker når typen snakker om fitta mi, for det er et ord han utelukkende bruker om min. Anonymkode: 84294...7b9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #7 Del Skrevet 5. oktober 2024 Ikke spesielt stolt, men den fungerer nå til sitt bruk og har så langt gitt meg få problemer, så jeg er fornøyd. Anonymkode: 981e0...bfb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #8 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fitte er et skjellsord! Kall det for det det faktisk heter om du er eldre enn fjorten! Anonymkode: b0f0f...aec Helt uenig med deg i at fitte er et skjellsord. Men ja, dessverre er det nok mange som forbinder det med noe negativt. Og for dere som henger dere opp ordet stolt og synes det blir for svulstig og stort ord å benytte i en slik sammenheng. Er det galt å si at man er stolt ved noe med seg selv, og da inkludert fitta? Jeg mener ikke det og tror at man alt for sjelden kan si at man er stolt ved noe ved seg selv. Men det er min mening og mitt inntrykk da. Synes at man oftere skal kunne kjenne på stolthet av seg selv og ikke føle at det er feil. Anonymkode: 69122...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #9 Del Skrevet 5. oktober 2024 Liker musa mi, men syns ikke den er noe fin. Har ikke komplekser, foruten om jeg er stram nok og den type ting. Anonymkode: 3ca61...6bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. oktober 2024 #10 Del Skrevet 5. oktober 2024 Tidligere følte jeg meg veldig skitten, og forbant ordet fitte med noe ekkelt og avskyelig.... Så når jeg lærte hva ordet fitte faktisk betyr så endret jeg mening. 3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #11 Del Skrevet 5. oktober 2024 Stolt er ikke et ord jeg ville brukt. Jeg har nok et anstrengt forhold til underlivet mitt, dessverre. 🙄 Anonymkode: 32625...2a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #12 Del Skrevet 5. oktober 2024 Stolt blir vel kanskje feil da jeg ikke selv har gjort noe for at den ble som den ble. Jeg er derimot tilfreds med den. Den er fin, den er stram og den gir både meg og partner nytelse. Hadde nok en del komplekser da jeg var yngre på grunn av at jeg har synlige indre kjønnslepper, men har lært meg å like utseendet veldig godt med årene. Kjønnsleppene gir meg mye nytelse og alle partnere har elsket å "leke" med dem - samt at jeg kun har fått komplimenter for utseendet. Anonymkode: 3e9e1...461 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #13 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fitte er et skjellsord! Kall det for det det faktisk heter om du er eldre enn fjorten! Anonymkode: b0f0f...aec Har hørt mer en en gang at ordet blir brukt fra jente/dame til en annen jente/dame som et nokså negativt uttrykk,- nærmest som et skjellsord ved f.eks. en heftig krangel. Så ja, i denne settingen er det et skjellsord å regne! Anonymkode: d0188...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #14 Del Skrevet 5. oktober 2024 Ja!😀 Anonymkode: d2240...ef3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #15 Del Skrevet 5. oktober 2024 Bryr meg ikke om den i det hele tatt. Anonymkode: 4b221...9b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 5. oktober 2024 #16 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hæ. Fitta gir meg glede. Jeg tenker ikke på den som pen eller stygg, mer som et gledelsesfylt verktøy. Ikke så erotisk eller romantisk, jeg vet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. oktober 2024 #17 Del Skrevet 5. oktober 2024 Det er i alle fall sånn at de aller fleste menn er fornøyd så lenge de får se en. Utseendet teller lite for de aller fleste. Selv de som sier at det har noe å si hvordan den ser ut, er fornøyd når de får se en. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #18 Del Skrevet 5. oktober 2024 Mitt underliv har gjort jobben sin i alle år, fungerer til alt det den er tiltenkt brukt til, og jeg har aldri fått noen klager på verken utseende eller funksjon. Tvert i mot, litt skryt har det vært. Et barn har også kommet ut derfra. Fungerte supert til det også. Jeg har aldri tenkt over om min skulle skille seg ut i noen grad, og tanken på at underlivet mitt er "stygt" eller "rart" på noen måte har aldri falt meg inn. Jeg ser helt fin ut! Anonymkode: 1664c...651 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 5. oktober 2024 #19 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mitt underliv har gjort jobben sin i alle år, fungerer til alt det den er tiltenkt brukt til, og jeg har aldri fått noen klager på verken utseende eller funksjon. Tvert i mot, litt skryt har det vært. Et barn har også kommet ut derfra. Fungerte supert til det også. Jeg har aldri tenkt over om min skulle skille seg ut i noen grad, og tanken på at underlivet mitt er "stygt" eller "rart" på noen måte har aldri falt meg inn. Jeg ser helt fin ut! Anonymkode: 1664c...651 Shit. Jeg hadde faktisk vært litt stolt av fitta, hadde den pressa ut et barn 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #20 Del Skrevet 5. oktober 2024 Ja😁 Anonymkode: 76f42...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå