AnonymBruker Skrevet 5. oktober #1 Del Skrevet 5. oktober Jeg kommer til å bli delvis sykemeldt pga overbelastning fordi omtrent alle andre er sykemeldt, og jeg er ikke noe maskin som klarer å jobbe for alle. Spørsmålet er; kan referanse som er leder gi dårligere referanse hvis man er sykemeldt når man søker ny jobb? Anonymkode: 1d1fa...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #2 Del Skrevet 5. oktober Jeg oppga ikke leder da jeg var i den situasjonen. En leder kan velge å gi dårlig referanse for å beholde deg. Anonymkode: acf24...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #3 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg oppga ikke leder da jeg var i den situasjonen. En leder kan velge å gi dårlig referanse for å beholde deg. Anonymkode: acf24...ded Kan de virkelig det? Da bør jeg iallefall bli sykemeldt. Men tenkte om de kan gi dårligere referanse hvis man ER sykemeldt. Anonymkode: 1d1fa...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. oktober #4 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan de virkelig det? Da bør jeg iallefall bli sykemeldt. Men tenkte om de kan gi dårligere referanse hvis man ER sykemeldt. Anonymkode: 1d1fa...a3f Du kan risikere det ja... Hva med en kollega som referanse? De er ofte litt mer upartiske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #5 Del Skrevet 5. oktober Har vært både fullt og delvis sykemeldt mens jeg har søkt jobber, og har fått jobb hver gang med nærmeste leder som referanse. Anonymkode: 3f643...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #6 Del Skrevet 6. oktober Selvfølgelig kan de det. Det varierer fra person til person. Det er aldri noe godt tegn å være sykmeldt. Anonymkode: 0d6a0...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå