AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Skrevet 5. oktober 2024 Vet ikke om dette er rett kategori, men.. Hvilke alternativer finnes når det gjelder løft/forstørrelse av bryster? Er det kun silikon? Jeg har mistet brystene helt etter en periode med sykdom og brå vektnedgang. De var slappe og myke fra før etter flere svangerskap og årevis med amming. Men de var fine, og jeg elsket de litt flate, myke mamma-puppene mine. Men så forsvant de helt. Det er som to skrukkete poser, og jeg er fortvilet. Jeg har aldri vurdert operasjoner, og er egentlig i mot å fikse på kroppen på den måten. Men jeg var ikke forberedt på å bli så påvirket av dette. Jeg har tenkt at små bryster er praktisk og fint, og ikke forstått hvorfor kvinner absolutt vil fylle dem opp. Jeg synes heller ikke silikon ser naturlig ut, særlig ikke på voksne, slanke kvinner. Men så skjedde dette. De ser ikke ut som bryster lenger 😭 Og det har virkelig tatt knekken på selvfølelsen min. Jeg føler meg lite kvinnelig og sexy, noe som er litt tøft når man er på datingmarkedet i godt voksen alder. Min erfaring etter år med vektnedgang og oppgang, er at brystene i liten grad blir større når jeg går opp igjen. Da havner alt på mage, rumpe og lår. Er det noen mulighet for at de "fylles ut" litt om jeg klarer å legge på meg? Jeg vil gjerne høre fra andre som har opplevd dette. Kan det bli bedre av seg selv? Og finnes det noe som helst jeg kan gjøre utenom silikon...? Anonymkode: b3f68...fbb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Skrevet 5. oktober 2024 Har hatt samme problem, men ser bedring etter kostholdsomlegginger. Har tatt tid. Mat fra bunnen, og mye animalsk for særlig kollagen, riktige proteiner, og godt fett, er viktig. Anonymkode: ab943...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #3 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har hatt samme problem, men ser bedring etter kostholdsomlegginger. Har tatt tid. Mat fra bunnen, og mye animalsk for særlig kollagen, riktige proteiner, og godt fett, er viktig. Anonymkode: ab943...2d0 Man kan ikke spise på seg nye pupper og bare få puppefett. Fett legger man på seg der kroppen finner det for godt. Samme som at det ikke går an å punktslanke seg. TS skriver at vektøkning kommer på mage, rumpe og lår på henne. Ikke kom og fortell meg at man plutselig får større pupper fordi man lager "mat fra bunnen"....! Anonymkode: b9c65...e50 8 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #4 Skrevet 5. oktober 2024 Man kan løfte uten å legge i silikon. Man trenger ikke legge inn to håndballer heller, mange går for et naturlig resultat. Ville tatt en konsultasjon eller to og sett hva de kan tilby av løsninger. Anonymkode: 18c36...1a4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #5 Skrevet 5. oktober 2024 Endte med samme resultat etter stor vektnedgang. Var som to skrukkete poser uten fyll og heller ikke av lik størrelse. Gikk til kirurg for jeg ville ha rent brystløft. Han sa at det ville han ikke gjøre, for det var absolutt ingen fyll igjen å jobbe med. Han sa jeg måtte ta silikon , eller la det være som de var. Da om jeg ville operere hos han. Endte med at jeg tok silikon, med løft, noe som strittet veldig imot hva jeg selv egentlig ville. Men det er faktisk endt opp med å bli med bli den beste avgjørelsen jeg har tatt for meg selv. Føler jeg har fått femininiteten min tilbake. Anonymkode: 6a08f...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #6 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet ikke om dette er rett kategori, men.. Hvilke alternativer finnes når det gjelder løft/forstørrelse av bryster? Er det kun silikon? Jeg har mistet brystene helt etter en periode med sykdom og brå vektnedgang. De var slappe og myke fra før etter flere svangerskap og årevis med amming. Men de var fine, og jeg elsket de litt flate, myke mamma-puppene mine. Men så forsvant de helt. Det er som to skrukkete poser, og jeg er fortvilet. Jeg har aldri vurdert operasjoner, og er egentlig i mot å fikse på kroppen på den måten. Men jeg var ikke forberedt på å bli så påvirket av dette. Jeg har tenkt at små bryster er praktisk og fint, og ikke forstått hvorfor kvinner absolutt vil fylle dem opp. Jeg synes heller ikke silikon ser naturlig ut, særlig ikke på voksne, slanke kvinner. Men så skjedde dette. De ser ikke ut som bryster lenger 😭 Og det har virkelig tatt knekken på selvfølelsen min. Jeg føler meg lite kvinnelig og sexy, noe som er litt tøft når man er på datingmarkedet i godt voksen alder. Min erfaring etter år med vektnedgang og oppgang, er at brystene i liten grad blir større når jeg går opp igjen. Da havner alt på mage, rumpe og lår. Er det noen mulighet for at de "fylles ut" litt om jeg klarer å legge på meg? Jeg vil gjerne høre fra andre som har opplevd dette. Kan det bli bedre av seg selv? Og finnes det noe som helst jeg kan gjøre utenom silikon...? Anonymkode: b3f68...fbb https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ Kan dette være et alternativ? Anonymkode: b5266...c82
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #7 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man kan ikke spise på seg nye pupper og bare få puppefett. Fett legger man på seg der kroppen finner det for godt. Samme som at det ikke går an å punktslanke seg. TS skriver at vektøkning kommer på mage, rumpe og lår på henne. Ikke kom og fortell meg at man plutselig får større pupper fordi man lager "mat fra bunnen"....! Anonymkode: b9c65...e50 Har ikke spist på meg nye pupper, jeg sa det hadde blitt bedre. Jeg sa heller ikke at det var pga "mat fra bunnen", men pga animalsk - men spesifiserte mat fra bunnen fordi det er åpenbart bedre å spise rent kjøtt enn pølser. Anonymkode: ab943...2d0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #8 Skrevet 5. oktober 2024 Jeg var hos konsultasjon faktisk nå nylig. Puppene mine er helt flate, bare skinn igjen som bare henger der. Føler jeg er alt for ung til at puppene mine skal se ut som jeg er 90 år. Planen var egentlig å ta brystløft og fylle inn med eget fettvev. Jeg kunne gjøre det, men kirurgen sa at det peneste resultatet som ville se mest naturlig ut på min kropp var små proteser under muskel uten løft. For puppene trenger egentlig ikke løft, de har bare mistet volumet sitt (men jeg hadde ikke nok fettvev å ta av fra kroppen). Jeg skulle jo egentlig ikke ha silikon, men nå gleder jeg meg bare til å få noenlunde like pupper som jeg hadde før 3 barn. Anonymkode: 82bc2...f26
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #9 Skrevet 5. oktober 2024 Hvor mye sånn ca. koster silikon og løft? Anonymkode: 6fe27...696
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #10 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke om dette er rett kategori, men.. Hvilke alternativer finnes når det gjelder løft/forstørrelse av bryster? Er det kun silikon? Jeg har mistet brystene helt etter en periode med sykdom og brå vektnedgang. De var slappe og myke fra før etter flere svangerskap og årevis med amming. Men de var fine, og jeg elsket de litt flate, myke mamma-puppene mine. Men så forsvant de helt. Det er som to skrukkete poser, og jeg er fortvilet. Jeg har aldri vurdert operasjoner, og er egentlig i mot å fikse på kroppen på den måten. Men jeg var ikke forberedt på å bli så påvirket av dette. Jeg har tenkt at små bryster er praktisk og fint, og ikke forstått hvorfor kvinner absolutt vil fylle dem opp. Jeg synes heller ikke silikon ser naturlig ut, særlig ikke på voksne, slanke kvinner. Men så skjedde dette. De ser ikke ut som bryster lenger 😭 Og det har virkelig tatt knekken på selvfølelsen min. Jeg føler meg lite kvinnelig og sexy, noe som er litt tøft når man er på datingmarkedet i godt voksen alder. Min erfaring etter år med vektnedgang og oppgang, er at brystene i liten grad blir større når jeg går opp igjen. Da havner alt på mage, rumpe og lår. Er det noen mulighet for at de "fylles ut" litt om jeg klarer å legge på meg? Jeg vil gjerne høre fra andre som har opplevd dette. Kan det bli bedre av seg selv? Og finnes det noe som helst jeg kan gjøre utenom silikon...? Anonymkode: b3f68...fbb Hvor gammel er du? Etterhvert mister kvinner østrogen og da tykkelse på bryster....prøve novofem om du har helt mensenslutt (østrogen og progesteron kombinert). Jeg bruker ovesterin av og til. Synes brystkreft har vokst. Og jeg spiser soyarik mat(soyasaus og soyamelk bl.a som inneholder østrigenhermere). Anonymkode: 152a1...af4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #11 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Etterhvert mister kvinner østrogen og da tykkelse på bryster....prøve novofem om du har helt mensenslutt (østrogen og progesteron kombinert). Jeg bruker ovesterin av og til. Synes brystkreft har vokst. Og jeg spiser soyarik mat(soyasaus og soyamelk bl.a som inneholder østrigenhermere). Anonymkode: 152a1...af4 Det skulle være har prøvd ovesterin og synes brystene har vokst. Ovesterin er vaginalpille med østrogen. Bruker 0.5 mg). Anonymkode: 152a1...af4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #12 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er du? Etterhvert mister kvinner østrogen og da tykkelse på bryster....prøve novofem om du har helt mensenslutt (østrogen og progesteron kombinert). Jeg bruker ovesterin av og til. Synes brystkreft har vokst. Og jeg spiser soyarik mat(soyasaus og soyamelk bl.a som inneholder østrigenhermere). Anonymkode: 152a1...af4 Angående novofem: progesteronet og østrogener gjør at fettfordelingen da går mer på lår enn mage også. Anonymkode: 152a1...af4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 19.39): Hvor gammel er du? Etterhvert mister kvinner østrogen og da tykkelse på bryster....prøve novofem om du har helt mensenslutt (østrogen og progesteron kombinert). Jeg bruker ovesterin av og til. Synes brystkreft har vokst. Og jeg spiser soyarik mat(soyasaus og soyamelk bl.a som inneholder østrigenhermere). Anonymkode: 152a1...af4 Jeg er ikke i overgangsalderen ennå. Dette har skjedd brått, etter sykdom og rask vektnedgang. Før jeg ble syk, gikk jeg også litt ned i vekt, og brystene ble tydelig mindre, tommere og mer hengete. Men de var likevel "normale" synes jeg. Men etter den brå vektnedgangen forsvant siste rest av fyll. Huden er skrukkete, og det er bare noen klumper inni der (kjertler?), og ingenting annet. Jeg har hatt store bryster før, så det er en del hud. Uten fyll blir de veldig lite pene. Små bryster synes jeg er flott, men dette er ikke bryster.. 😔 Anonymkode: b3f68...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå