Gå til innhold

Har mistet puppene mine 😢 Hvilke alternativ finnes? Bare silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rett kategori, men..

Hvilke alternativer finnes når det gjelder løft/forstørrelse av bryster? Er det kun silikon?

Jeg har mistet brystene helt etter en periode med sykdom og brå vektnedgang. De var slappe og myke fra før etter flere svangerskap og årevis med amming. Men de var fine, og jeg elsket de litt flate, myke mamma-puppene mine.

Men så forsvant de helt. Det er som to skrukkete poser, og jeg er fortvilet. Jeg har aldri vurdert operasjoner, og er egentlig i mot å fikse på kroppen på den måten. Men jeg var ikke forberedt på å bli så påvirket av dette. Jeg har tenkt at små bryster er praktisk og fint, og ikke forstått hvorfor kvinner absolutt vil fylle dem opp. Jeg synes heller ikke silikon ser naturlig ut, særlig ikke på voksne, slanke kvinner. Men så skjedde dette. De ser ikke ut som bryster lenger 😭 Og det har virkelig tatt knekken på selvfølelsen min. Jeg føler meg lite kvinnelig og sexy, noe som er litt tøft når man er på datingmarkedet i godt voksen alder. 

Min erfaring etter år med vektnedgang og oppgang, er at brystene i liten grad blir større når jeg går opp igjen. Da havner alt på mage, rumpe og lår. Er det noen mulighet for at de "fylles ut" litt om jeg klarer å legge på meg?

Jeg vil gjerne høre fra andre som har opplevd dette. Kan det bli bedre av seg selv?

Og finnes det noe som helst jeg kan gjøre utenom silikon...?

Anonymkode: b3f68...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...