AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hva er deres beste anbefalinger til sydentur? Famile på fem, barna er 6-14 år, målet er å slappe av i varme og vakre omgivelser samtidig som det er litt å finne på for barna så de ikke kjeder seg. Samme hvilken årstid, vi er fleksible der. Hva er deres beste tips?☺️ Anonymkode: 0fdce...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Del Skrevet 5. oktober 2024 Nesten hvilket som helst sydenhotell med litt badeland og gangavstand til et lite sentrum, egentlig. Er økonomi viktig, Tyrkia. Er økonomi ikke særlig viktig, Thailand (min preferanse fordi jeg avskyr vinter og der har du høysesong f.eks jul eller skolenes vinterferie). Anonymkode: 50bf7...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #3 Del Skrevet 5. oktober 2024 Jeg er glad i Mallorca, bare dere unngår charterhotell og ikke minst Alcudia. Det er flotte hoteller der dere kan slappe av, mange med stort aktivitetstilbud for barn og tenåringer. Og dere har en rekke opplevelser en kort kjøretur unna. Anonymkode: 6baec...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå