Rosa Dartle Skrevet 5. oktober 2024 #1 Del Skrevet 5. oktober 2024 (endret) Kjæresten min hadde sett seg ut denne parkasen, men så hadde de ikke igjen størrelsen hans. Jeg føler jeg har sett sånne parkaser «overalt», men fant ikke igjen noen av dem nå. Er det noen som har tips til hvor man kan få tak i noe lignende som kan passe både til jeans og chinos? Han har uformell stil på jobb med skjorte og dressbukse. Endret 5. oktober 2024 av Rosa Dartle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #2 Del Skrevet 5. oktober 2024 Både Blæst og Swims har fine parkaser… Anonymkode: 1eab8...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 5. oktober 2024 #3 Del Skrevet 5. oktober 2024 Noe som dette? https://brgn.com/collections/regnjakke-frakk/products/sludd-regnjakke-vinter-mork-bla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. oktober 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 5. oktober 2024 (endret) Sandie skrev (3 timer siden): Noe som dette? https://brgn.com/collections/regnjakke-frakk/products/sludd-regnjakke-vinter-mork-bla Tusen takk! Den var veldig fin, men typisk nok var medium utsolgt der også 😕 Hvordan er de i størrelsen? Han trengte medium i den jakka fra Jean Paul, men han er 1.95 høy og pleier å trenge L ellers. Endret 5. oktober 2024 av Rosa Dartle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. oktober 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Både Blæst og Swims har fine parkaser… Anonymkode: 1eab8...078 Har ikke funnet hos Blæst, og Swims er også utsolgt for vinterjakker 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #6 Del Skrevet 5. oktober 2024 Sjekk miinto.no, mye å velge på der Anonymkode: 1eab8...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #7 Del Skrevet 5. oktober 2024 Fra UBR Anonymkode: 4e8a1...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 5. oktober 2024 #8 Del Skrevet 5. oktober 2024 Rosa Dartle skrev (16 minutter siden): Tusen takk! Den var veldig fin, men typisk nok var medium utsolgt der også 😕 Hvordan er de i størrelsen? Han trengte medium i den jakka fra Jean Paul, men han er 1.95 høy og pleier å trenge L ellers. Jeg har tre jakker fra BRGN. En trenchcoat i str.S, og to parkaser i dobbeltstørrelse. Den ene er S/M og den andre XS/S. Min erfaring er at dobbeltstørrelsene er ganske store i størrelsen, mens jakker i enkeltstørrelsene helst er litt små. Jeg vipper litt mellom S og M, men trenchcoaten i str S er ganske trang til meg, og ikke mulig å ha tykk genser under. Den i str. S/M er for stor og skal snart selges. Så i dobbeltstørrelse må jeg ned til XS/S. Dersom det samme gjelder for herrejakker vil jeg tro at jakken jeg linket til helst er litt liten i størrelsen.. Ville valgt L når han er 195 høy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. oktober 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fra UBR Anonymkode: 4e8a1...4f1 Den var kjempefin, men tror den blir litt for tynn på vinteren. Det er ganske kaldt her på Østlandet til tider 🥶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå