Gå til innhold

Raincho Unisex fra Norwegian Rain?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd denne, som ikke er så høye? Synes de er kjempefine, men litt usikker på hvordan de ser ut på når jeg er knappe 165 cm og har både en del på toppen og på hoftene 😅

Virker ikke som Høyer fører de lenger, slik at det er mulig å prøve dem heller 🫤

Screenshot_20241005-101138.png

Anonymkode: 679ba...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er i Bergen har de de på T Michael. 

Anonymkode: d195c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvis du er i Bergen har de de på T Michael. 

Anonymkode: d195c...377

Desverre ikke i en by hvor de oppgir butikk eller forhandler 🫤

Anonymkode: 679ba...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på annonsen, og der står det at modellen på det bildet du har lagt inn er 171 høy og har på seg str "minus". De har jo størrelser etter kroppshøyde, og du skal i teorien ha samme størrelse som henne. Jeg er redd at plagget vil se veldig sekkete ut på en person som er kortere enn modellen på bildet. Og særlig hvis man fyller ut med litt pupper i tillegg. 

Jeg er selv rett under 165, med pupper, og synes Raincho er SÅ fin, men etter å ha prøvd andre regnponchoer kan jeg trygt si at det IKKE er plagget for meg, i alle fall. 

Anonymkode: 9c2a8...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gikk inn på annonsen, og der står det at modellen på det bildet du har lagt inn er 171 høy og har på seg str "minus". De har jo størrelser etter kroppshøyde, og du skal i teorien ha samme størrelse som henne. Jeg er redd at plagget vil se veldig sekkete ut på en person som er kortere enn modellen på bildet. Og særlig hvis man fyller ut med litt pupper i tillegg. 

Jeg er selv rett under 165, med pupper, og synes Raincho er SÅ fin, men etter å ha prøvd andre regnponchoer kan jeg trygt si at det IKKE er plagget for meg, i alle fall. 

Anonymkode: 9c2a8...255

Ja, det er akkurat det jeg er redd for 😅 Orker ikke stolpre rundt på høye hæler i regnet bare for å ikke se ut som en sekk... Dumt med en dyr jakke i skapet som ikke blir brukt.

Har sendt de mail og spurt om de tar 40 EUR for retur her i Norge også, så får jeg kanskje prøvd den på i det minste. 

Anonymkode: 679ba...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der var veldig dyrt for et jævlig stygt plagg.

Anonymkode: 61278...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det der var veldig dyrt for et jævlig stygt plagg.

Anonymkode: 61278...e67

Godt vi har forskjellig smak ;) Hadde vært kjedelig hvis alle gikk rundt i det samme hele tiden? 

Anonymkode: 679ba...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...