Gå til innhold

Love is Blind (usa) - sesong 7

MissStiles

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (På 23.10.2024 den 19.55):

Stakkars Marissa 💔

Ellers må jeg innrømme at denne episoden ble langdryg, bare to par ble kjedelig. 

Ja, enig. Men leste at de donor-barna til han ene ikke er donor-barn i det hele tatt, men hans faktiske barn. Håper den avsløringen kom før reunion-episoden ble spilt inn 😄🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også veldig synd på Marissa. Men det er noe jeg syns er bedre i denne sesongen enn tidligere. Nemlig at parene brytes opp før de står ved alteret. Det er mye mer realt av Ramses å gå i forkant, enn å si NEI foran alle gjestene. Nå fikk i det minste Marissa pratet med ham og fikk en skikkelig forklaring.

Marissa og Ramses var det paret jeg hadde mest tro på helt fra poddene, så jeg syns det er veldig synd at det ikke gikk veien med dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (2 timer siden):

Ja, enig. Men leste at de donor-barna til han ene ikke er donor-barn i det hele tatt, men hans faktiske barn. Håper den avsløringen kom før reunion-episoden ble spilt inn 😄🙈

Hvor leste du det? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (40 minutter siden):

Hvor leste du det? 😳

Først på Instagram, og så står det i diverse artikler på nettet om man googler. Men han har ikke kommentert det selv, så håper som nevnt det blir tatt opp på reunion 😄 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (28 minutter siden):

Først på Instagram, og så står det i diverse artikler på nettet om man googler. Men han har ikke kommentert det selv, så håper som nevnt det blir tatt opp på reunion 😄 

Jeg fant en artikkel om det: https://www.glamour.com/story/love-is-blind-tyler-ashley-drama-explained

Tyler var sæddonor til gutten og skulle egentlig ikke delta i oppdragelsen. Men når venninna og kona gjorde det slutt, så stilte han opp som far fordi han ikke ville at sønnen skulle vokse opp med en alenemor. Deretter ble forholdet mellom ham og venninna veldig «tett» og hun ble uplanlagt mor til tvillingjenter. Disse jentene er altså ikke donorbarn, men ble til via vanlig sex mellom Tyler og venninnen.

Endret av Hulderen
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (9 minutter siden):

Jeg fant en artikkel om det: https://www.glamour.com/story/love-is-blind-tyler-ashley-drama-explained

Tyler var sæddonor til gutten og skulle egentlig ikke delta i oppdragelsen. Men når venninna og kona gjorde det slutt, så stilte han opp som far fordi han ikke ville at sønnen skulle vokse opp med en alenemor. Deretter ble forholdet mellom ham og venninna veldig «tett» og hun ble uplanlagt mor til tvillingjenter. Disse jentene er altså ikke donorbarn, men ble til via vanlig sex mellom Tyler og venninnen.

Det er i hvert fall info jeg ville hatt før jeg giftet meg med noen 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (16 timer siden):

Hvor leste du det? 😳

Youtube, tiktok, instagram er fylt med denne informasjonen 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (På 16.10.2024 den 23.42):

Fysj. Så fæl Hannah var mot Nick. På grensa til psykisk mishandling. Hun er en usikker liten jente som lar alt gå utover Nick

SÅ enig!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sikkert nyinnkjøpt for anledningen. 
For en kjedelig reunion! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt drama når det snakk om Nick og Hannah men ellers ikke en veldig spennende reunion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (14 timer siden):

De er sikkert nyinnkjøpt for anledningen. 
For en kjedelig reunion! 

Snork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...