Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har jobbet mange år i helsevesenet som sykepleier/hjelpepleier som har byttet til helsesekretær? Trives du? 

Anonymkode: cb11f...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet som vernepleier før. Trives godt, arbeidstida er en drøm. Lønna er dessverre veldig lav. 

Anonymkode: aa3a1...2cb

Skrevet

Lav lønn, ikke mulighet for overtid, jobbe ekstra etc. men arbeidstiden er bra. Hvis man allerede er sykepleier ville jeg prøvd å ta videreutdanning så man slapp turnus(hvis man ikke liker det). Kosmetisk sykepleier kan man jobbe som også.

Anonymkode: 8faa8...50f

Skrevet

Trives veldig godt. Slipper kveld/natt/helg.

Ser noen skriver at de ikke har mulighet til overtid, det er ingen problem hos oss. Jobber på legekontor. 

Er ikke sykepleier i bunn da, men omsorgsarbeider. 

Anonymkode: 8834c...dd9

Skrevet

Jobbet som hjelpepleier/helsefagarbeider før jeg tok helsesekretær for 10 år siden. Stortrives på jobben min på legekontor. Fri hver eneste ettermiddag, helligdag og helg, livet ble helt fantastisk når turnuslivet var over. Gikk litt ned i lønn siden kvelds og helgtilleggene forsvant, men 100% verdt det. Jobber nå på privat legekontor og har lønn godt over tariff. 

Anonymkode: 999ee...558

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jobbet som hjelpepleier/helsefagarbeider før jeg tok helsesekretær for 10 år siden. Stortrives på jobben min på legekontor. Fri hver eneste ettermiddag, helligdag og helg, livet ble helt fantastisk når turnuslivet var over. Gikk litt ned i lønn siden kvelds og helgtilleggene forsvant, men 100% verdt det. Jobber nå på privat legekontor og har lønn godt over tariff. 

Anonymkode: 999ee...558

Vil du dele hva du har i årslønn?

Jobber på sykehus, og vurderer å bytte til privat…

Anonymkode: b0122...1d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...