Gå til innhold

Grethe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns Grete er kjempefint, og navn i denne kategorien er tilbake om ikke så alt for lenge så her er du forut for din tid.
Jeg ville droppet h'en da, den gjør navnet litt gammelmodig, synes jeg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skikkelig kjerringnavn som alle het. I likhet med f.eks Kari, Anne, Marit og Bente. Finnes tusenvis av dem. De er stygge og kjerring. 

Anonymkode: 097ac...af8

Næmmen, så hyggelig du er da.... 😄 *Ironi*

Er det ditt barn som skal ha dette navnet? Ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min farmor og mormor heter Grethe og er født mellom 1930-1945 så jeg forbinder jo navnet med gamle damer. Samtidig så går jo navn i sykluser så hvis dere liker det - hvorfor ikke ☺️ personlig ville jeg ikke valgt det, litt i samme kategori som de andre populære pikenavnene fra samme tid. Olga, Edith, Elsa, Åslaug osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt hardt siden jeg skarrer. Men liker det egentlig! Tror jeg ville droppet h og stavet det Grete. 

Anonymkode: bd155...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (18 timer siden):

Næmmen, så hyggelig du er da.... 😄 *Ironi*

Er det ditt barn som skal ha dette navnet? Ikke? 

Alvorlig talt, ts spør hva vi mener. Da må hun tåle svarene. Drit i å bli krenka på andre sine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Alvorlig talt, ts spør hva vi mener. Da må hun tåle svarene. Drit i å bli krenka på andre sine vegne.

Krenka er jeg i hvert fall ikke 😄 

Alvorlig talt..... 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (39 minutter siden):

Krenka er jeg i hvert fall ikke 😄 

Alvorlig talt..... 😄

Du høres veldig krenka ut, som ikke en gang tåler at folk svarer på spørsmålet ts stiller…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 9.21):

Jeg har blitt helt forelsket i navnet Grethe. Venter ei lita jente om noen måneder. Tanker? :)

Anonymkode: 61976...d34

Greit nok, men gi henne to navn, da. Hun skal leve med navnet sitt resten av livet. 

Anonymkode: 44cd7...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du høres veldig krenka ut, som ikke en gang tåler at folk svarer på spørsmålet ts stiller…

Som sagt, jeg er overhodet ikke krenka 😄

Det var du som var ufin i tonen. Ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (43 minutter siden):

Som sagt, jeg er overhodet ikke krenka 😄

Det var du som var ufin i tonen. Ikke jeg. 

Jeg sa min ærlige mening om navnet ts spurte om, og vennligst gi deg med å sutre på andre sine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sa min ærlige mening om navnet ts spurte om, og vennligst gi deg med å sutre på andre sine vegne.

Ditto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Ditto...

Og hvor har jeg sutra? Er du som klager og syter på hva jeg mener om kjerringnavnet. Heter du kanskje Grete selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og hvor har jeg sutra? Er du som klager og syter på hva jeg mener om kjerringnavnet. Heter du kanskje Grete selv eller?

Du var ganske så frekk og ufin i din første kommentar. Les den en gang til du.

Du vet vel det at du ikke trenger å kommentere i alle tråder. Du kunne valgt å holde meningen din for deg selv. 

Og nei, jeg heter ikke Grethe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (15 timer siden):

Du var ganske så frekk og ufin i din første kommentar. Les den en gang til du.

Du vet vel det at du ikke trenger å kommentere i alle tråder. Du kunne valgt å holde meningen din for deg selv. 

Og nei, jeg heter ikke Grethe. 

Du skjønner virkelig ikke hva et forum er for noe du. Når man lager en tråd og stiller et spørsmål så har alle mulighet til å svare akkurat hva de mener. Grete er grisestygt. Gå og grin et annet sted. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skjønner virkelig ikke hva et forum er for noe du. Når man lager en tråd og stiller et spørsmål så har alle mulighet til å svare akkurat hva de mener. Grete er grisestygt. Gå og grin et annet sted. 

Det gjør ikke du heller tydeligvis. Det er ikke alt som må diskuteres, men det skjønner jo ikke du. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mardina skrev (2 timer siden):

Det gjør ikke du heller tydeligvis. Det er ikke alt som må diskuteres, men det skjønner jo ikke du. 

Og du skjønner ikke at man kan svare på nøyaktig det man vil her inne når ts spesifikt spør om det. Man må ikke kun svare positivt da. Du trenger ikke å blande deg inn i alt. Om du ikke liker et svar kan du ignorere det, du trenger ikke å diskutere det videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...