AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #1 Skrevet 5. oktober 2024 Er lei av å taste inn passord når jeg bekrefter efaktura og regninger i mobilbanken. Trodde det skulle være mulig å bekrefte bankid med fingeravtrykk istedenfor passord? Noen som vet? Jeg har Nordea med bankid fra Gjensidige. Kanskje det er problemet? Er det andre banker som har løst dette enklere? Anonymkode: 2a1e6...0d9
newman01 Skrevet 5. oktober 2024 #2 Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er lei av å taste inn passord når jeg bekrefter efaktura og regninger i mobilbanken. Trodde det skulle være mulig å bekrefte bankid med fingeravtrykk istedenfor passord? Noen som vet? Jeg har Nordea med bankid fra Gjensidige. Kanskje det er problemet? Er det andre banker som har løst dette enklere? Anonymkode: 2a1e6...0d9 Jeg byttet fra Nordea mye pga det dustete opplegget med BankID på alt. Nå har jeg Bulder, og der er det kun FaceID/fingeravtrykk for å godkjenne ting. Eneste man trenger bankID til er å opprette et kundeforhold og kjøpe hus Nordea er håpløst gammeldags 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå