Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

8,5 mnd siden fødsel. 
begynte å blø i går, men veldig sparsomt. Helt mørkt blod, til tider brunt. Ikke friskt. Også kommet noen koagler.Vanligvis på første dag av mens har jeg hatt friskt blod. 

Er dette vanlig?

Hvordan var første mens etter fødsel for deg?

Anonymkode: 81794...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg husker rett var første mens litt rar, tror det var mer brunt blod enn vanlig og mindre blødning. Så ble det som før på de neste. 

Anonymkode: 657c8...809

Skrevet

Tror ikke det er uvanlig at blodet er mørkere når du ikke har hatt mensen på så lang tid. 

Anonymkode: 6c430...344

Skrevet

Tror det meste er vanlig. 

Selv blødde jeg 5-6 uker etter fødsel og blødde altså så mye at jeg måtte ha voksenbleie på meg. Aldri blødd så mye, Var bekymret så je ringte legen. Helsesekretæren der sa at det var normalt etter fødsel. Virker som det er vanlig med både lite og mye blødning. 

Bruker du forresten noe prev? Kan du være gravid igjen? 

Anonymkode: 63991...bd6

Skrevet

Har hatt to menstruasjoner siden fødsel. Aldri blødd så mye i hele mitt liv, gjennom nattbind og måtte skifte annenhver time. 

Anonymkode: 51fcf...1f5

Skrevet

Med de to første brukte jeg prevensjon som påvirket mensen, så de husker jeg ikke. Men med sistemann gjorde jeg ikke det. Fikk mensen ni mnd etter fødsel, og det var et f**ckings blodbad jeg ikke har sett maken til hverken før eller senere, bortsett fra dagen etter fødsel. Jeg var for sikkerhets skyld ikke hjemme, hadde ikke med tamponger (hadde jo ikke hatt mensen på 1,5 år) og hadde blødd gjennom alt. Har heldigvis ikke opplevd det igjen senere!

Anonymkode: b7724...234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...