Fremmed fugl Skrevet 7. oktober #61 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan bare spekulere litt, men jeg tenker det ligger i at en del menn og kvinner tenker litt forskjellige rundt dette temaet på grunn av sosiale normer. Om man kanskje ikke har etablert den dype relasjonen ennå, så vil man gjerne etablere litt god kontakt før ting skjer og det inntrykket jeg har er at en del menn gjerne vil "jakte" litt på kvinnen - føle at de er spesielle, at det ikke er noe som hun deler med hvem som helst, men at det er et øyeblikk mellom dem. Så når det skjer, så ligger det til grunn at de kan ha sex på den måten? Er den dype kontakten etablert? Selv så kan jeg bli litt overveldet dersom en mann forsøker å hoppe på meg - noe som har skjedd støtt og stadig gjennom årene - og jeg har valgt å avslutte kontakten når det skjer. Jeg liker å føle meg spesiell selv, at de verdsetter meg og tiden sammen med meg, men når de hopper på meg og gir meg inntrykket av at de ligger med hvem som helst, da uffer jeg meg. Menn er nok mer tilbøyelig til å ha tilfeldig sex 🙂 så jeg kan forstå tankegangen her. Anonymkode: a175d...d60 Skjønte jeg det rett? Skriver du at du ligger med menn, som du så dumper fordi du ikke føler deg nok verdifull fordi du valgte å ligge med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 7. oktober #62 Del Skrevet 7. oktober Pippi Lotta skrev (9 timer siden): Så det du skriver har ingen ting med TS å gjøre? Jeg har ikke noen problemer med å ta det at jeg trode du snaket om trådens tema på min "regning".... Men nei!!! Du må ikke vente til du blir invitert hjem til noen for sex og så avise personen. Du kan være ærlig med dammene du møter..... Om du forteler de du møtter hva du ønsker deg, så kan de som vil det samme som deg forsette og de som vil noe annet avslutte det. Om du barr inviterer hjem til deg uten å si at du vill vente med sex, så vil folk oppfatte det som invitasjon til sex ja.Det betyr ikke at du ikke har noe valg, du kan altid åpne munnen og komunisere ønsker og forventninger! Jeg fatter ikke at jeg må presisere poenget mitt for tredje eller fjerde gang. Det jeg kritiserer er at det faktisk må kommuniseres at "skal vi dra hjem til meg/deg" ikke impliserer sex, og at det hadde vært bedre om den som vil ha sex i en slik setting spør om det - enn at den som ikke vil ha sex avklarer det. Fordi i alle andre settinger er det normalt å avklare en positiv og ikke en negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 7. oktober #63 Del Skrevet 7. oktober Fremmed fugl skrev (7 timer siden): Poenget til TS er at han gjerne har sex med disse kvinnene, men at han dumper dem etterpå fordi han ikke vil være kjæreste med slike løse kvinner. Ellers så handlet HI om når folk har en relasjon der begge er beviste om at dem skal utforske om dem skal utvikle relasjonen til å også inneholde seksuell samkvem. Så er nok så naturlig at folk av begge kjønn tenker at det kan være en implisitt forventning hos den andre om sex. Som gjør at det er naturlig å eksplisitt si ifra hvis man faktisk ikke er interessert i det i forkant. Så er det inget i HI som forteller at disse kvinnene krevde sex fra TS. Dem prøvde seg, og han ble med på leken. Men etterpå dumpet han dem fordi han tilhører den minoritet av oss menn som kjører på med dobbeltmoral når det gjelder slikt. Han kan ligge tidlig, men ikke de kvinner som han skal bli kjæreste med. Jeg tolker det dithen at han ikke syns noe om at "å dra hjem til noen" betyr sex. Det er vel essensen i kritikken her, og at ved å dra hjem til noen som vil ha han der, så følger det med en uønsket hånd ned i bokseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober #64 Del Skrevet 7. oktober knooters skrev (4 minutter siden): Jeg tolker det dithen at han ikke syns noe om at "å dra hjem til noen" betyr sex. Det er vel essensen i kritikken her, og at ved å dra hjem til noen som vil ha han der, så følger det med en uønsket hånd ned i bokseren. Har vi to lest samme HI? TS skriver at han mister interesse for noe seriøst og dumper disse damene etter han har knullet dem. Det er ikke det samme som å ikke tro at det kan bli sex, eller at hånden i bokseren var uønsket. Uønsket for noen han vil ha som kjæreste... Men er ikke det samme som uønsket. Han hadde selvfølgelig sagt ifra og eventuelt forlatt sengen når kvinnene startet å beføle han. Men han blir med på leken. Gang på gang, så skriver han et merkelig innlegg på KS som anklager disse kvinnene for noe. Nei, hvis jeg hadde invitert en dame som jeg hadde datet en stund til show og hotellovernatting. Da hadde jeg ikke blitt overrasket hvis hun begynte å klå når vi hadde havnet i seng sammen. TS er bare rar og misogynisk i sin dobbeltmoral. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. oktober #65 Del Skrevet 7. oktober knooters skrev (12 minutter siden): Jeg fatter ikke at jeg må presisere poenget mitt for tredje eller fjerde gang. Det jeg kritiserer er at det faktisk må kommuniseres at "skal vi dra hjem til meg/deg" ikke impliserer sex, og at det hadde vært bedre om den som vil ha sex i en slik setting spør om det - enn at den som ikke vil ha sex avklarer det. Fordi i alle andre settinger er det normalt å avklare en positiv og ikke en negativ. TS vil ha sex. Men han vil ikke bli kjæreste med kvinner som er som han selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #66 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 M her. Har lurt på det samme. Har ett unntak da: Dette fikk meg til å tenke på en overnattingsdate jeg hadde. Jeg fikk klar og tydelig beskjed på at det ikke ble noe på meg den natten. Jeg rettet meg selvsagt etter det. Dagen etterpå var hun dritforbanna fordi hun ikke fikk seg noe. 🤣 Anonymkode: be039...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #67 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (36 minutter siden): M her. Har lurt på det samme. Har ett unntak da: Dette fikk meg til å tenke på en overnattingsdate jeg hadde. Jeg fikk klar og tydelig beskjed på at det ikke ble noe på meg den natten. Jeg rettet meg selvsagt etter det. Dagen etterpå var hun dritforbanna fordi hun ikke fikk seg noe. 🤣 Anonymkode: be039...052 Snakket dere om det? Er hun bare vanskelig og dårlig til å kommunisere, prøvde hun å tease deg og håpet dere skulle få den typiske, å ikke det? 😏 flørte dynamikken? Anonymkode: 72a7c...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #68 Del Skrevet 7. oktober Fremmed fugl skrev (57 minutter siden): TS vil ha sex. Men han vil ikke bli kjæreste med kvinner som er som han selv. Er litt usikker om han egentlig vil det. For kan hende han har et kompleks for å ikke tørre å si nei for menn skal alltid ha lyst? Er ikke dønn sikker, kan godt være han ville. Men syns han er litt uklar i hvorfor han er så sint på damene, og da kan det jo være at han egentlig ikke hadde lyst som gjør at han missliker dem. Anonymkode: 72a7c...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #69 Del Skrevet 8. oktober Ironien her er at det jo er ts selv som har sex med kvinne etter kvinne uten å inngå forhold med henne. Målt med hans eget mål er han altså løs og like egnet for forhold... Anonymkode: c3fd2...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. oktober #70 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er litt usikker om han egentlig vil det. For kan hende han har et kompleks for å ikke tørre å si nei for menn skal alltid ha lyst? Er ikke dønn sikker, kan godt være han ville. Men syns han er litt uklar i hvorfor han er så sint på damene, og da kan det jo være at han egentlig ikke hadde lyst som gjør at han missliker dem. Anonymkode: 72a7c...9df Han skriver at dette skjer regelmessig. Han dater en kvinne. Dem legger seg i samme seng, så har dem sex, så dumper han henne. Hvis han egentligen ikke ønsker å ha sex med dem, hvorfor legger han seg i sengen sammen med disse kvinnene ha dater gang på gang, og så har sex med dem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. oktober #71 Del Skrevet 8. oktober Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt, brukerangrep, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne sider, latterliggjøring og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #72 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 20.21): Hva er poenget da? At han lurer kvinner? Han kan faktisk si nei. Og hva er rart med å ha sex på første hjemmedate? Man møtes offentlig før det gjerne Anonymkode: f2773...499 Poenget hans er at kvinner (eller de han har møtt) er påtrengende og vil ha sex med en gang, for så senere klage over at menn kun er ute etter sex . Anonymkode: 219c3...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #73 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 20.21): Hva er poenget da? At han lurer kvinner? Han kan faktisk si nei. Og hva er rart med å ha sex på første hjemmedate? Man møtes offentlig før det gjerne Anonymkode: f2773...499 Han lurer kvinner som selv kaster seg over han? Dagens🤣 Anonymkode: 219c3...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. oktober #74 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han lurer kvinner som selv kaster seg over han? Dagens🤣 Anonymkode: 219c3...873 Dem tror han er ute etter noe seriøst. Men han skal bare ha sex og dumpe dem. Så ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #75 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 Enkelte damer egner seg bare for tøm og tøm. Og dessverre er disse smakløse skapningene blitt en veldig stor andel av den kvinnelige befolkningen. Men hva skal man gjøre, lissom? 🤷♂️ Anonymkode: 2d74f...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #76 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 7.40): Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? Anonymkode: b62d0...480 Vet ikke hva slags damer du møter men alle er ikke slik. Anonymkode: 0d4f1...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #77 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Enkelte damer egner seg bare for tøm og tøm. Og dessverre er disse smakløse skapningene blitt en veldig stor andel av den kvinnelige befolkningen. Men hva skal man gjøre, lissom? 🤷♂️ Anonymkode: 2d74f...7b6 Det er ihvertfall ikke alle menn som egner seg som kjærester og ektemenn. Det man gjør da er å holde seg unna dem. Anonymkode: c3fd2...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. oktober #78 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Enkelte damer egner seg bare for tøm og tøm. Og dessverre er disse smakløse skapningene blitt en veldig stor andel av den kvinnelige befolkningen. Men hva skal man gjøre, lissom? 🤷♂️ Anonymkode: 2d74f...7b6 Det å sove uten noe mer med noen man prøver seg på. Er vel kun slikt som unge tenåringer eller svært religiøse gjør. TS som driver å legger seg i senger her og der med ulike kvinner, som han har sex med, og så dumper fordi dem har hatt sex. Det er en mann med problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #79 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Enkelte damer egner seg bare for tøm og tøm. Og dessverre er disse smakløse skapningene blitt en veldig stor andel av den kvinnelige befolkningen. Men hva skal man gjøre, lissom? 🤷♂️ Anonymkode: 2d74f...7b6 Edgyboy er den eneste smakløse jeg ser. Anonymkode: 72a7c...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå