Gå til innhold

Hvorfor er det så viktig for kvinner å ligge på første overnatting sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ 

når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. 

jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. 

Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? 

Anonymkode: b62d0...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du ikke å si at du ønsker å vente altså? Såpass ansvar må du klare å ta for deg selv. 

Anonymkode: d0f0d...d69

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.... EH.... er så nye som kan kommenteres på dette innlegget at jeg vet ikke hvor jeg skal starte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært en slik dame. Så alle er ikke slik. Skal jeg ha sex med noen, vil jeg ha følelser først. (Men nå driver ikke jeg med dating da) 

Skjønner det kan være ubehagelig å si nei, men hva med å prøve å ta vekk hånda da, det bør vel være et greit hint for henne? Evt også si at du ønsker å vente, og at dere bare kose dere sammen i dag uten å gå videre til sex? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette har skjedd deg en gang betyr ikke det at alle kvinner er sånn. 

Hvorfor du vil at kvinner skal være "uskyldige" og ikke initiere sex er det ingen her som kan vite. Siden det er du som bor inne i ditt hode må du nesten prøve tenke deg frem til det selv. Eventuelt kan du få hjelp av en psykolog eller annen terapeut.

Anonymkode: 85849...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører flere menn jeg har snakket med sier det at damer vil bare ha sex med en gang men .. dere vet som mann sier de ikke nei takk da hvis de får tilbudet. Men de ønsker egentlig å vente og ta ting litt med ro. Hvertfall de jeg har snakket med. De tror alle kvinner er sånn. Fortest mulig til sengs så tror begge sider her har sitt å stri med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; du dater en dame. Dere har vært på flere dater og så overnatter hun. Og så dumper du henne fordi hun kan tenke seg sex? Har dere i det hele tatt snakket om dette? Eller skal hun på et magisk vis forstå at du er blant de som ikke ønsker sex selv om hun får overnatte? Hvorfor la henne ligge over i det hele tatt? Er det en test du har? Høres utrolig lite voksent ut å ikke snakke om dette på forhånd om det er så viktig for deg.

Du vil vente med sex, helst ikke snakke om det og hun må da forstå at hun ikke skal ta initiativet. Huff. Her er det nok du som må bli bedre på kommunikasjon så slipper du dette.

 

Anonymkode: 448d9...573

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klarer du ikke å si at du ønsker å vente altså? Såpass ansvar må du klare å ta for deg selv. 

Anonymkode: d0f0d...d69

Altså, jeg er glad i sex og har absolutt ikke noe imot det, hadde jeg hatt imot det hadde jeg sakt nei. Men når det kommer til om det skal bli et forhold ut av det så stopper det for meg, spesielt med de som tydelig på forhånd sier at ting ikke skal skje, altså at jeg får den følelsen som at vi menn alltid er opptatt av sex. 

Vera skrev (4 minutter siden):

Hvorfor fremstiller du deg selv som et viljeløst nek?

Jeg gjør da ikke det, det jeg sier er at jeg da mister interessen for noe seriøst, har da absolutt ikke noe imot sex på første overnatting men når kvinnene er tydelige på forhånd og setter grenser og så er det de som bryter det, det er litt rart. Kanskje ikke menn er det kjønnet som er mest opptatt av sex?

Lava Anne skrev (1 minutt siden):

Eh.... EH.... er så nye som kan kommenteres på dette innlegget at jeg vet ikke hvor jeg skal starte.

Ok

Lidhun skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke vært en slik dame. Så alle er ikke slik. Skal jeg ha sex med noen, vil jeg ha følelser først. (Men nå driver ikke jeg med dating da) 

Skjønner det kan være ubehagelig å si nei, men hva med å prøve å ta vekk hånda da, det bør vel være et greit hint for henne? Evt også si at du ønsker å vente, og at dere bare kose dere sammen i dag uten å gå videre til sex? 

Nei såklart ikke alle men av de jeg har møtt har det vært slik hovedsaklig hver gang. Hvis samtalene på forhånd hadde vært litt seksualiserende og det er et tema så er det jeg som tar initiativ, men når de sier at det ikke skal være noe sex så gjør jeg så klart ikke noe med de. 
 

det er ikke det at jeg synes det er ubehagelig å si nei, hadde jeg ikke ønsket det hadde jeg sakt nei, men når det kommer til om det blir et seriøst forhold ut av det er det bråstopp når de gjør slik, da mister jeg rett og slett interessen. 

Anonymkode: b62d0...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker han godt. Og han liker meg godt, det er romantiske følelser i bildet. Ingen av oss klarte å styre oss, og det føltes naturlig (3.date) hjemme hos meg

Anonymkode: f3fb4...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gjør da ikke det, det jeg sier er at jeg da mister interessen for noe seriøst, har da absolutt ikke noe imot sex på første overnatting men når kvinnene er tydelige på forhånd og setter grenser og så er det de som bryter det, det er litt rart. Kanskje ikke menn er det kjønnet som er mest opptatt av sex?

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen din - er problemet ditt at du sliter med deg selv fordi du ikke klarer å unngå sex tidlig i relasjonen?  Eller er problemstillingen din at at du mangler selvinnsikt? 
 

Du sier du mister interessen for noe seriøst - fordi sexen skjedde for tidlig..men jeg regner med at du samtykker til sex? Ergo, dere er to om å ha tidlig sex. Det vil jo si at du ikke respekterer deg selv? Like lite som du respekterer kvinnene du har sex med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor kvinner på en side klager på at vi menn kun tenker med pikken, men hvorfor er dere kvinner da så ekstremt opptatt av sex på første overnatting sammen etter dating? Har vært med en del kvinner men mister interessen da det er de som tar initiativ til sex og begynner å stryke hånden på kroppen vår og nærmere og nærmere penis, så plutselig er hele hånden i boxeren. Så etter kort tid etter det hvisker de ”kan du ta meg hardt“ 

når det først har gått så langt, altså etter at de har utstyret i hånda og har gjort meg kåt klarer såklart ikke jeg å motstå å ha sex med de.. 

jeg må ærlig si at jeg mister interessen på noe seriøst når de gjør slik, da blir det et engangstilfelle for meg. 

Kan umulig være kun meg dette skjer med, så hvorfor later kvinner som at de er så uskyldige og klager på et fåtall av oss menn som er fuckboys? 

Anonymkode: b62d0...480

Jeg er kvinne og føler det samme :) Bare at jeg sier nei til sex da jeg ikke har noe interesse av knulle tilfeldige menn. Det er skikkelig turn-off når maset om sex kommer så fort, spesielt på første daten som man er alene. Jeg syns det er respektløst og slitsomt. 

Anonymkode: a175d...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter må begynne å tenke "noen kvinner" gjør dette, men slett ikke alle kvinner. Neste gang sier du hva du mener og at du ikke vil før du vil. Du styrer det selv. 

Anonymkode: 04210...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn: kvinner vil ha sex med en gang, de er billige, så jeg mister interessen.

Også menn: hvorfor vil ikke den dydige, jomfruelige kona mi ha sex? Er hun ikke interessert i sex?

Hahahaha

Anonymkode: cfbe9...0e2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Altså, jeg er glad i sex og har absolutt ikke noe imot det, hadde jeg hatt imot det hadde jeg sakt nei. Men når det kommer til om det skal bli et forhold ut av det så stopper det for meg, spesielt med de som tydelig på forhånd sier at ting ikke skal skje, altså at jeg får den følelsen som at vi menn alltid er opptatt av sex. 

Jeg gjør da ikke det, det jeg sier er at jeg da mister interessen for noe seriøst, har da absolutt ikke noe imot sex på første overnatting men når kvinnene er tydelige på forhånd og setter grenser og så er det de som bryter det, det er litt rart. Kanskje ikke menn er det kjønnet som er mest opptatt av sex?

Ok

Nei såklart ikke alle men av de jeg har møtt har det vært slik hovedsaklig hver gang. Hvis samtalene på forhånd hadde vært litt seksualiserende og det er et tema så er det jeg som tar initiativ, men når de sier at det ikke skal være noe sex så gjør jeg så klart ikke noe med de. 
 

det er ikke det at jeg synes det er ubehagelig å si nei, hadde jeg ikke ønsket det hadde jeg sakt nei, men når det kommer til om det blir et seriøst forhold ut av det er det bråstopp når de gjør slik, da mister jeg rett og slett interessen. 

Anonymkode: b62d0...480

Dette skrev du ingenting om i ditt første innlegg. Så problemet er kvinner som sier at de ikke vil ha sex, men som likevel prøver seg? Damer som, Gud forby, endrer mening? Damer som ‘leker’ prektige, men som ikke er det?

Om dere hadde vært enige om at det kunne skje noe den første overnattingen så ville du ikke mistet respekten? Eller gjelder det uansett hva dere har blitt ‘enige’ om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har sex du også, er du slutty og uren? De leser ikke tankene dine, de vet ikke at om jeg har sex med han så liker han meg ikke som person, da du også har sexen og det er såpass dobbeltmoralsk at det krever en veldig sexist innstilling, å hvor vanlig er det? 

De liker deg sikkert. Jeg hadde likt om vi hadde sovet sammen uten sex, men når du virkelig er glad i noen kan du jo bli tenkt også. Det er også tryggere å ønske sex med en mann som viser at han ikke er med deg bare for sex, uten at noen skal tvinge noen som ikke vil.

Du må slutte å ha sex du har negative tanker om, du avler opp et hat mot dem og det hadde vært ungåelig har du bare sakt nei. Samtidig bygger du slut liste numre sitt høyere og høyere så dama som er så pure som du søker, vil ikke bli med deg hjem en gang. Legger til den tonen for å få deg til å innse hvor urasjobell du er mellom holdning og akt. Du er ikke en avstående mann med god moral, som du tror du har. Du er en dobbeltmoralsk mann som ligger med damer han håner, det er utrivelig sex. 

Bli normal, stå for grensene dine, slutt å døm kvinner for ting du selv gjør. 

Anonymkode: 72a7c...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...