AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Herre fred, ja vi er et par som har to barn. Minstemann er nå 8, og vi nærmer oss alderen hvor vi må hoppe i det eller legge det fra oss helt om vi skal ha ett til eller ikke. Jeg blir stressa! Vil jeg ha ett til, eller er det bare krampaktige tanker fordi jeg begynner å nærme meg en viss alder hvor jeg selv kanskje ikke kan bestemme over meg selv mer? hjelp! Andre som har hatt samme tanker? Anonymkode: 72e1e...a9e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 9 års aldersforskjell er mye.. Blir som et enebarn. Hvorfor ønsker dere flere? Anonymkode: b51fd...72c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Hvis du må spørre andre, så ønsker du ikke en til. Anonymkode: d4d88...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 9 års aldersforskjell er mye.. Blir som et enebarn. Hvorfor ønsker dere flere? Anonymkode: b51fd...72c Det er det vi ikke vet! Om det bare er en følelse av å kanskje gå glipp av noe, eller et reelt ønske. Minstemann ønsker seg småsøsken, men jeg tror ikke han vet hva han ønsker seg.. Ts Anonymkode: 72e1e...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå