Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Inspirert av de andre trådene om forsikringsselskap... Hvilket forsikringsselskap har du? Hvilke vilkår har du i denne forsikringen? Pris?
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Vi har Agria Optimal (tror jeg), og er dekket for veterinærutgifter opp til 45000 pr. år, og i tillegg medisiner for 2000. Egenandelen er på 900 kroner som går over en periode på 100 dager. Over dette får man dekket 80% av veterinærutgiftene. Sakset fra agria.no: * 45 000 kroner til undersøkelse og behandling til hunden fyller sju år * 5 000 kroner til rehabilitering * 2 000 kroner til medisiner ved akutte sykdommer eller skader * minst 25 000 kroner for undersøkelse og behandling av den gamle hunden (7 år og eldre) I tillegg har vi livsforsikring, og tilsammen betaler vi i underkant av 1600 pr. år, om jeg husker rett.
Gjest Lupi ii. Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Vi har Gjensidige, og jeg var egentlig veldig fornøyd helt til vi bare fikk igjen 96 kr når vi hadde over 4000 i utlegg. Det hadde nemlig vært et årsskifte i mellomtiden Gjensidige dekker ikke medisiner som gis hjemme (latterlig, i hvert fall med tanke på at vi har gitt en del medisiner hjemme...), og de dekker ikke opp til mer enn 10000 kr per forsikringsår som nevnt i en annen tråd her. Forsikringen er ganske billig. tror jeg betaler 1300 eller noe sånt for både døsforsikring og vet.forsikring. man får dekket alt over 1000 kr opp til 5000 kr, etter det alt over 20%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå