AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Jeg trenger litt innspill her. Jeg er på hyttetur med min venninnegjeng. Vi er 6 stykker, alle har barn i alderen 3-17. Vi er i 40-årene. En av mine nærmeste venninner måtte fortelle om graviditet fordi vi skulle ra varmt boblebad og hun ville unngå det. Jeg har barn og ikke planer om flere. Og jeg ble glad på hennes vegne, men også overrasket fordi hun har sagt hun ikke skulle ha barn med ny mann. Også kjenner jeg nå litt.. Vet ikke helt, misunnelse? Eller sorg? Fordi dette kapittelet er over for min del? Jeg kunne kanskje fått barn i min alder, men kanskje ikke. Uansett ikke et tema for oss, vår minste er 9. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bard kjenner glede over henges situasjon... Mulig det handler om at vennskapet vårt endres? Forbauset over meg selv! Anonymkode: b1c70...983
nordlending Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mulig det handler om at vennskapet vårt endres? Trenger det å endres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå