AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Hvorfor skal alle absolutt ha hvite laken i dobbelsenga man sover i sammen med partner når man skal ha mensen en gang pr mnd. Det er jo temmelig flaut hvis man lekker om natta. Hva er normalt å gjøre for å hindre at man evt lekker? Anonymkode: 930aa...0a6
Mooria Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 Hva med å bytte til et laken i en annen farge?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Flaut? Er ikke 14, så synes ikke det er flaut hvis det skulle skje, men pleier veldig sjeldent å ha lekkasje. Bruker nattbind. Vasker sengetøy som har fått blod på seg med kaldt vann og sitronsåpe, og det fjerner gjerne flekken. Mannen har gjort meg gravid og skal snart se verre ting enn en blodflekk på lakenet 😂 Anonymkode: 32c32...eb1 7 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Maxibind med vinger og "kladd" (sånn lite stikklaken med plastikkbakside) i senga. Anonymkode: d1c3a...784 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal alle absolutt ha hvite laken i dobbelsenga man sover i sammen med partner når man skal ha mensen en gang pr mnd. Det er jo temmelig flaut hvis man lekker om natta. Hva er normalt å gjøre for å hindre at man evt lekker? Anonymkode: 930aa...0a6 Alle skal da absolutt ikke ha det, hvor har du det fra? Pleier du sjekke lakenet hos venner en gang i mnd. Eneste gangen jeg har hvite laken er på hotell, hvor jeg ikke har noe valg. Anonymkode: 8d5e7...37e 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Skrevet 4. oktober 2024 Blør du gjennom må du jo vaske lakenet uansett hvilken farge det har....??? Anonymkode: 7e903...4bc 9 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #7 Skrevet 4. oktober 2024 Bruk et ekstra plagg, en nattbukse eller shorts eller noe slikt som kan ta en evt lekkasje da vel. Du MÅ ikke ligge rett i trusa vel? Lekkasjer skjer, ikke noe flaut med det. Og som den over poengterer, lakenet må jo vaskes uansett hvilken farge det er... Anonymkode: 095a8...b21 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #8 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle skal da absolutt ikke ha det, hvor har du det fra? Pleier du sjekke lakenet hos venner en gang i mnd. Eneste gangen jeg har hvite laken er på hotell, hvor jeg ikke har noe valg. Anonymkode: 8d5e7...37e Sjekket både via venninner, sett influencere på youtube som vasker/rengjør og velger alle hvite laken hehe.Venninnene mine velger hvite laken og sier de ikke har noe problem med det, men selv pleier jeg å lekke litt. Er singel og har sort laken den delen av måneden. Bare lurer... Anonymkode: 930aa...0a6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #9 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blør du gjennom må du jo vaske lakenet uansett hvilken farge det har....??? Anonymkode: 7e903...4bc Men det er bedre å lekke på et sort laken enn et hvitt sammen med partneren. Og vasker selvfølgelig lakenet hvis det går gjennom. Anonymkode: 930aa...0a6 1
Hateridioter Skrevet 4. oktober 2024 #10 Skrevet 4. oktober 2024 Jeg har aldri lekket på natten når jeg har mensen. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #11 Skrevet 4. oktober 2024 Hateridioter skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri lekket på natten når jeg har mensen. Takk for opplysningen. Men du skjønner sikkert at mange blør mye, og mange lekker på natta på de verste mensdøgnene? Anonymkode: 8568d...7d8 1
Gjest MaggaBente Skrevet 4. oktober 2024 #12 Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Menskopp har iallefall sørget for at lekkasjer hører fortiden til for meg❤️ Endret 4. oktober 2024 av MaggaBente
JackRT Skrevet 4. oktober 2024 #13 Skrevet 4. oktober 2024 Like ekkelt med lekkasje uansett farge på laken egentlig? Ser ikke problemet, skjer det et uhell så blir det byttet med engang. Ligger jo ikke å velter seg på et laken med mensflekker I flere dager enten det er svart eller hvitt. Synes det er viktigere å ha en god madrassbeskytter enn kulørt laken, for madrasser med diverse flekker er så ekkelt🤮 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #14 Skrevet 4. oktober 2024 MaggaBente skrev (2 minutter siden): Menskopp har iallefall sørget for at lekkasjer hører fortiden til for meg❤️ Men fungerer det bra når man ligger da? Anonymkode: 930aa...0a6
Hateridioter Skrevet 4. oktober 2024 #15 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for opplysningen. Men du skjønner sikkert at mange blør mye, og mange lekker på natta på de verste mensdøgnene? Anonymkode: 8568d...7d8 Om andre lekker eller ikke er ikke noe jeg bruker energi på.
Fighter83 Skrevet 4. oktober 2024 #16 Skrevet 4. oktober 2024 Er ikke flaut lengre når jeg er den som vasker det OG er over 40 år. Mitt valg å ha hvite laken. Ser man lett om det er en ren seng også👏 jeg har et beskyttelses trekk på sengen under en tynn overmadrass som lett også kan vaskes i vaskemaskinen. Kjekt med ting som lett kan vaskes 💪👏 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #17 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men det er bedre å lekke på et sort laken enn et hvitt sammen med partneren. Og vasker selvfølgelig lakenet hvis det går gjennom. Anonymkode: 930aa...0a6 Hvorfor? Anonymkode: 32c32...eb1 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #18 Skrevet 4. oktober 2024 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Er ikke flaut lengre når jeg er den som vasker det OG er over 40 år. Mitt valg å ha hvite laken. Ser man lett om det er en ren seng også👏 jeg har et beskyttelses trekk på sengen under en tynn overmadrass som lett også kan vaskes i vaskemaskinen. Kjekt med ting som lett kan vaskes 💪👏 Men det er ekkelt å skitne det til . Anonymkode: dcb55...557
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #19 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor skal alle absolutt ha hvite laken i dobbelsenga man sover i sammen med partner når man skal ha mensen en gang pr mnd. Det er jo temmelig flaut hvis man lekker om natta. Hva er normalt å gjøre for å hindre at man evt lekker? Anonymkode: 930aa...0a6 Lekker du så bytter du laken. Har du problemer med å ha kontroll på menslekkasje, så må du finne ut om annen mensbeskyttelse vil være sikrere mot lekkasje for deg. Husk dete r drilling og ingen tvang om hvite laken i din egen seng. Anonymkode: 75371...356 2
Alice123 Skrevet 4. oktober 2024 #20 Skrevet 4. oktober 2024 Hvite laken (i bomull) kan kokvaskes og klorblekes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå