Tista Skrevet 4. oktober 2024 #1 Del Skrevet 4. oktober 2024 Var på en date med en mann lørdag, møttes på en kafe, drakk litt vin. Ble enige om å møtes igjen. Jeg sa at jeg har avtaler i flere dager fremover. Hadde også fortalt ham om min sykehistorie, og at jeg ikke klarer flere avtaler på en dag, selv om jeg ikke jobber nå. Har skrevet litt om at jeg har litt helseutfordringer på profilen der han kontaktet meg også. Jeg er 58 år, han 62. Jeg fortalte ham at akkurat nå har jeg mange avtaler, men at om vi liker hverandre kan vi vel "putte" hverandre inn i kalendrene våre. Han meldte allerede søndag morgen, God morgen. Han ønsket veldig å møtes raskt. Jeg svarte at jeg kan på torsdag, jeg skrev også at jeg liker ham som person, men vet ikke ennå om det er noe mer fra min side. Han skrev faktisk at han er forelsket (etter 3 timer på kafé?..) Så...mandag ettermiddag spurte han om å komme på besøk til meg, jeg svarte, er i sentrum på trening, vi sees torsdag. På tirsdags kveld kom det 5 (!) meldinger om at han ville besøke meg DA, jeg svarte på ny og på ny at jeg er sliten etter en lang dag med matlaging/familiebesøk. Han skrev feks at han kan hjelpe med oppvask, vi kan bare se en film (jeg svarte at jeg er for trøtt for film). Tilslutt ble jeg så irritert at jeg skrev at dette virker merkelig, du respekterer ikke at jeg svarer at jeg er sliten, mm. Da skrev han sorry, og senere God natt. Jeg svarte ikke på meldingene. Onsdag morgen skrev han God morgen. Jeg svarte ikke. Men, torsdag ettermiddag skrev jeg til ham at for meg ble det mye mas på tirsdag, og at jeg ikke vil møtes torsdag likevel. Jeg skrev at jeg skal tenke på det og at vi kanskje kan møtes senere en dag. Mest fordi jeg lurte på om jeg overreagerer. Og etter masingen tirsdag så har jeg ikke lyst å ha ham på besøk hjemme hos meg..må være kafé el.l. Overreagerer jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Del Skrevet 4. oktober 2024 Nei. Anonymkode: 0309d...793 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Del Skrevet 4. oktober 2024 Nei, synes ikke du overreagerer. Du bestemmer helt selv hvem du ønsker å møte, og når Du har dine begrensninger, det er helt okei. Anonymkode: 8c8b8...b29 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Del Skrevet 4. oktober 2024 Hmm, dette høres ut som en som sliter med grensesetting og som kanskje ikke helt forstår sosiale koder. Forelsket etter 3 timer, sånt kjøper jeg ikke. Selvfølgelig går det jo an, men da holder man det jo for seg selv en stund tenker jeg. Folk som sier sånt tror jeg enten prøver å sikre seg. Jeg tror også de sier "de er forelsket" til alle de møter. Anonymkode: 079a9...a86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Del Skrevet 4. oktober 2024 Faen for et mas! Du har jo gitt tydelig beskjed flere ganger at dere kan sees på torsdag. Får helt noia av å lese om bombarderingen hans! Anonymkode: b86f3...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Del Skrevet 4. oktober 2024 Han lytter ikke når du sier noe, han bare tenker på sitt og kjører på. Gidder du dette her? Anonymkode: 59147...909 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #7 Del Skrevet 4. oktober 2024 Har vært borti folk som rett og slett mangler sosiale antenner. Ikke ifm dating, men i arbeidslivet. Det likner veldig på det du beskriver, med stadig masing om de samme tingene i tide og utide. Anonymkode: aeea5...cd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #8 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jeezes , ble helt svett bare av å lese dette 🫣 Løp ! Anonymkode: 1d85f...66b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #9 Del Skrevet 4. oktober 2024 Ble helt sliten av å lese det her, han virker jo helt sosialt inkompetent 😳 Er bare å avslutte og blokkere først som sist, han der kan du ikke gi mer oppmerksomhet🆘 Anonymkode: cbb65...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tista Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm, dette høres ut som en som sliter med grensesetting og som kanskje ikke helt forstår sosiale koder. Forelsket etter 3 timer, sånt kjøper jeg ikke. Selvfølgelig går det jo an, men da holder man det jo for seg selv en stund tenker jeg. Folk som sier sånt tror jeg enten prøver å sikre seg. Jeg tror også de sier "de er forelsket" til alle de møter. Anonymkode: 079a9...a86 Ja jeg har tenkt noe lignende; kanskje dårlig impulskontroll. Ja jeg også tenker man kan bli litt forelsket fra starten ooog holder det for seg selv, inntil videre. Jeg tenker at de som blir veldig forelsket raskt kanskje mister interessen like raskt..og at han sikkert blir veldig raskt forelsket i "alle". Bra at jeg ikke overreagerer, er ikke så vant til dating selv om jeg har vært singel lenge, selvvalgt, men noen ganger hadde det vært fint å være to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tista Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han lytter ikke når du sier noe, han bare tenker på sitt og kjører på. Gidder du dette her? Anonymkode: 59147...909 Nei, tror nok ikke jeg gidder...er egentlig ennå irritert på masingen tirsdag 😯😆 men tenkte at jeg kanskje overreagerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tista Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Faen for et mas! Du har jo gitt tydelig beskjed flere ganger at dere kan sees på torsdag. Får helt noia av å lese om bombarderingen hans! Anonymkode: b86f3...4f7 Ja, synes at jeg har gitt veldig mye beskjed om å møtes torsdag. Og høflig som jeg er, ga jeg beskjed på torsdag at jeg ikke hadde lyst å møtes da, og at jeg ville tenke over det, og kanskje sees senere. Da svarte han sorry og spurte om vi kunne starte forfra igjen. Jeg svarte at som jeg skrev så skal jeg tenke på om jeg vil møtes. Altså, hvis jeg overreagerte tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tista Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 4. oktober 2024 Tusen takk alle som tok seg tid å svare 😊 Tenker nå at jeg nok ikke overreagerer når jeg syntes det ble masete, og at de fleste nok synes at det ble for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #14 Del Skrevet 4. oktober 2024 Du burde svart han og ikke bidratt til drama ved å ignorere. En stor uting Anonymkode: c47ea...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 4. oktober 2024 #15 Del Skrevet 4. oktober 2024 Dette var veldig masete oppførsel. Definitivt en du bør holde deg unna. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tista Skrevet 4. oktober 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du burde svart han og ikke bidratt til drama ved å ignorere. En stor uting Anonymkode: c47ea...0b9 Jeg har svart og forklart flere ganger, og gjentatt at vi kan møtes torsdag. Da han bare fortsatte så skrev jeg at dette blir merkelig for meg og at jeg oppfatter det som mas, han skrev sorry. Og to meldinger til. Så lot jeg være å skrive noe fra sent tirsdag kveld til torsdag. Og da forklarte jeg at jeg ikke har lyst å møtes siden jeg syntes at han ikke respekterte at jeg var for sliten tirsdag kveld for besøk (synes også det er tidlig med besøk etter ett møte). Ooog jeg sa at jeg skal tenke på det og kanskje jeg kan møte ham senere en dag. Så'eh, jeg synes virkelig at jeg har svart ham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå