Gå til innhold

Jentetur til Dubai - pakkeliste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noen uker reiser jeg på jentetur til Dubai! Jeg er dårlig til å pakke - hva ville du tatt med til fem dager? 

Anonymkode: a585a...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bikini og det som hører med til strandliv. 4-5 kjoler/pent tøy. "hverdagstøy", type shorts, skjørt, topper, skjorte etc. Det kommer an på hva dere skal gjøre. Skal dere bade og slappe av så pakker du deretter. Skal dere ut og farte og ikke bare så pakker du deretter. Synes egentlig du spør veldig veldig dumt da ingen av oss vet dine planer. Men på generelt basis så er Dubai om noen uker fremdeles ganske varm, så sommertøy hører med.

Anonymkode: 6adfe...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville økt kreditt grensen på Mastercardet

Anonymkode: 6f638...7a3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt som dekket knærne og tskjorter/bluser som dekker skuldrene.

Anonymkode: bd55a...c37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere i Dubai? Beach Clubs og stranda? Eller shopping og kultur? Skal dere på restauranter og sjekke utelivet? Pakk det du ville pakket til en lignende tur til en annen varm plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med jentene du skal reise sammen med. Sommerklær må jo med, men det avhenger jo veldig av hva dere skal gjøre der nede. Skal dere bare henge ved bassenget og hotellet, eller ut og oppleve mer enn byen? Jeg har ikke vært der selv, og selv om turister kanskje kommer unna med å drikke alkohol og gå i korte skjørt, så synes at dere skal forsøke å dekke dere til så mye som mulig når dere ikke ligger ved bassengkanten. Pass også på at dere ikke drikker dere altfor beruset ute. Dette av  respekt for de stakkars kvinnene som nærmest lever som fanger der nede. 

Er helt greit at dere ønsker å dra dit, men vær litt bevisst på hvilket land dere faktisk besøker. 

Anonymkode: d2747...3f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskald aircondition inne på shoppingsentre, ta med lange bukser og langermet/jakke. Oppleves enda kaldere når det er så varmt utendørs. 

Anonymkode: fda5f...dcb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...