Gå til innhold

Hvor mange km til skolen og tid brukt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 ish meter.. Bor i leilighet ved siden av ansatteparkeringen, ser rett inn på personalrommet fra ene kjøkkenvinduet mitt😂

Bruker under minuttet om de løper😆

Anonymkode: ca1ca...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 km. Bruker alt fra 25 minutter til 2 timer. Kommer helt annpå hva de driver på med på veien hjem 🙂 

Anonymkode: 5e0b5...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 km. 7.-klassingen bruker 8-10 min, 4.-klassingen ca 12-15. Begge liker å ha greit med tid, og går ca 20 min før det ringer.

Anonymkode: 36979...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 km. Er kun en 5 minutters kjøretur med bil. Bussen kommer til busstoppet her 30 minutter før det ringer inn. Tar bare 3-4 minutter å gå fra huset vårt til bussoppet.

Anonymkode: 3156f...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 21.18):

Hvor mange m eller km er det til barneskolen til deres barn og h or lang tid bruker barnet på å komme seg dit?

Anonymkode: 7ff15...0d2

1 km..bruker ca 15-20 min .

Anonymkode: 3aa64...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 km, men det er hvis de går i veibanen på en vei med tungtrafikk og 80-sone. Så de har skoleskyss og blir hentet 50 meter fra hjemmet, 25 minutter før skoleklokka ringer. 

Anonymkode: 615a6...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,2 km. Bruker 5-7 minutter på sykkel. Når snøen kommer og han må gå er jeg spent på hvor lang tid det vil ta. 

Anonymkode: c1931...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700m , aner ikke hvor lang tid de bruker, og varierer om de går alene eller sammen med noen. Kanskje 10 min å gå.

Ungdomsskolen er ca 3,5km unna. Da er det el-sparkesykkel i 15 min eller buss i fem.

Anonymkode: 0b60d...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.3 km til skolen. Bruker 25 min med sykkel grunnet en seig oppoverbakke. På vinteren er det skoleskyss. Henter 40 min før det ringer inn, tar 10 min å gå til hentestedet. 7.klassing

Anonymkode: 2a1ae...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene barnet 10km, bruker 30 minutt med buss. Andre barn 350 m, går 35-40 minutt før skolen begynner😂 (Men kunne klart seg med 10 om han fikk effektivt)

Anonymkode: 3b31e...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ene barnet 10km, bruker 30 minutt med buss. Andre barn 350 m, går 35-40 minutt før skolen begynner😂 (Men kunne klart seg med 10 om han fikk effektivt)

På forrige skole til eldste, brukte han 1,5 timer på 20 km. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,2 km. Han går hjemmefra 40 minutter før skolestart. Hjem bruker han alt fra 30-60 minutter når det ikke er sparkesykkelsesong (ikke el-sparkesykkel). 

Anonymkode: 277d3...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 km. Jeg kjører, bruker 5-10 min hver vei avhengig av trafikken. Det går busser, men mye trafikk i 60-sona og kryssing av veien føles ikke helt innafor ut med to barneskolebarn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...