AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Hei. Skulle lage mat i går og kuttet av meg en bit av tommelen ved et uhell. Det var både litt av neglen og en litt tjukk hudflik (3 mm). Der blør hemningsløst fortsatt. Dum som jeg var rev jeg av hudfliken fordi den hang bare i en tynn tråd. Jeg renser jevnlig og bytter plaster, men merker at det fester seg til såret og når jeg tar av plasteret så ripper det opp igjen. Trenger litt råd til hva jeg kan gjøre for at det skal gro fortere .. Anonymkode: 8f2a9...4a2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #2 Skrevet 4. oktober 2024 Hvis du renser det hele tiden så vil det jo ikke gro? Slutt med det. Det trengs ikke. Ville dratt på apoteket i morgen og fått råd om hva slags plaster/bandasje du kan bruke. Anonymkode: fcb5b...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Skulle lage mat i går og kuttet av meg en bit av tommelen ved et uhell. Det var både litt av neglen og en litt tjukk hudflik (3 mm). Der blør hemningsløst fortsatt. Dum som jeg var rev jeg av hudfliken fordi den hang bare i en tynn tråd. Jeg renser jevnlig og bytter plaster, men merker at det fester seg til såret og når jeg tar av plasteret så ripper det opp igjen. Trenger litt råd til hva jeg kan gjøre for at det skal gro fortere .. Anonymkode: 8f2a9...4a2 Du trenger bare ett råd, gå på legevakten. Det du holder på med er galskap. Anonymkode: ca187...686
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Du kan ringe legevakt og få informasjon om sårstell. Anonymkode: 8500c...1ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå