Gå til innhold

Datter med altfor mange venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datter på 14 år er veldig populær. Alltid vært. Er invitert på noe hele tiden. Tror hun blir sliten av det. Og så blir det til at hun aldri inviterer til noe selv, fordi det «ikke går an å invitere uten å invitere alle» og alle betyr 25 stk. Husker den alderen selv hvor mye gøy vi hadde med venninnekvelder og syns det er synd hun går glipp av det. Kan jo ikke bli det samme når man er så mange? Hun tilhører flere grupperinger, så når andre inviterer pleier de ikke å være fullt så mange. Vet ikke hva jeg vil med dette. Håper det blir annerledes på vgs.

Anonymkode: 759e1...76a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ja, stakkars hun som er så populær...

Anonymkode: 4f551...a1d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun blir sliten av det så kan hun vel bare takke nei til invitasjon av og til? 

Anonymkode: 818c9...18b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får hun ikke invitere 25 venner hjem? Det var da helt normalt den gang jeg gikk på ungdomsskole og videregående. Sosiale folk har så «mange» (nei, det er ikke veldig mange, det er helt normalt mange) venner i den alderen.

La henne i videre dem «alle» hjem. Og det hele løser seg.

Og, du? Hun er ikke deg. Hun kommer ikke til å ha dine opplevelser. Hun kommer til å ha sine egne. Og det er som det skal være.

Anonymkode: aa807...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt i den perioden. I 20-årene også. Så dabber det av. 

Anonymkode: 8f3e2...87e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Alle ting skal problematiseres 😅 Lær henne å sette grenser om populariteten er så vanskelig.

Anonymkode: f870f...8dd

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Datter på 14 år er veldig populær. Alltid vært. Er invitert på noe hele tiden. Tror hun blir sliten av det. Og så blir det til at hun aldri inviterer til noe selv, fordi det «ikke går an å invitere uten å invitere alle» og alle betyr 25 stk. Husker den alderen selv hvor mye gøy vi hadde med venninnekvelder og syns det er synd hun går glipp av det. Kan jo ikke bli det samme når man er så mange? Hun tilhører flere grupperinger, så når andre inviterer pleier de ikke å være fullt så mange. Vet ikke hva jeg vil med dette. Håper det blir annerledes på vgs.

Anonymkode: 759e1...76a

Om hun tilhører flere grupperinger kan hun jo invitere en og en gjeng i slengen ☺️ en denne uka, en en annen gang osv 

Anonymkode: a3f26...a69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Datter på 14 år er veldig populær. Alltid vært. Er invitert på noe hele tiden. Tror hun blir sliten av det. Og så blir det til at hun aldri inviterer til noe selv, fordi det «ikke går an å invitere uten å invitere alle» og alle betyr 25 stk. Husker den alderen selv hvor mye gøy vi hadde med venninnekvelder og syns det er synd hun går glipp av det. Kan jo ikke bli det samme når man er så mange? Hun tilhører flere grupperinger, så når andre inviterer pleier de ikke å være fullt så mange. Vet ikke hva jeg vil med dette. Håper det blir annerledes på vgs.

Anonymkode: 759e1...76a

Luksusproblem ærlig talt, hjerte mitt går ut til de som knapt har venner,ikke de populære der dilemma blir at man har så mange venner at det er slitsomt å velge??? Ærlig talt.

Anonymkode: cd186...163

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente. Jeg hadde ingen venner da jeg var 14, jeg. 

Anonymkode: d8d62...bfd

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan takke nei innimellom. I tillegg kan hun invitere enn ig en gruppering. Koselig å ikke være en hel bøling også. 

Anonymkode: 7825e...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor får hun ikke invitere 25 venner hjem? Det var da helt normalt den gang jeg gikk på ungdomsskole og videregående. Sosiale folk har så «mange» (nei, det er ikke veldig mange, det er helt normalt mange) venner i den alderen.

La henne i videre dem «alle» hjem. Og det hele løser seg.

Og, du? Hun er ikke deg. Hun kommer ikke til å ha dine opplevelser. Hun kommer til å ha sine egne. Og det er som det skal være.

Anonymkode: aa807...812

Litt usikker på hvordan du bodde, men hos meg hadde det betydd å bruke alle senger i hele huset, og alle stoler og sofa for å få sitteplass... Ikke alle har plass til 25 stk i stua.... Da jeg var på den alderen var det sjeldent man hadde mer enn 2-3 venner hjem, utenom når man hadde fyllefest og foreldre var borte.

Anonymkode: 8129d...496

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Datter på 14 år er veldig populær. Alltid vært. Er invitert på noe hele tiden. Tror hun blir sliten av det. Og så blir det til at hun aldri inviterer til noe selv, fordi det «ikke går an å invitere uten å invitere alle» og alle betyr 25 stk. Husker den alderen selv hvor mye gøy vi hadde med venninnekvelder og syns det er synd hun går glipp av det. Kan jo ikke bli det samme når man er så mange? Hun tilhører flere grupperinger, så når andre inviterer pleier de ikke å være fullt så mange. Vet ikke hva jeg vil med dette. Håper det blir annerledes på vgs.

Anonymkode: 759e1...76a

Da får du lære henne å sette grenser for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...