AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #1 Skrevet 4. oktober 2024 Det kommer i perioder og varer i noen minutter, det er vondt og ubehagelig. Lurer på hva det kan være? Anonymkode: ef09b...ce4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #3 Skrevet 4. oktober 2024 Angst er egentlig det eneste jeg kan komme på som kjennes ut som dette. Hva tenker du selv at det kan være? Har du det bra for tiden? Anonymkode: 2e751...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Skrevet 4. oktober 2024 Det kan være magekatarr og /eller sure oppstøt? Magekatarr kan kjennes skikkelig vondt ut i mellomgulvet og man kan bli kvalm, og det kan komme og gå litt. Anonymkode: ba114...412
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Skrevet 4. oktober 2024 Galleblæra er ikke langt unna, kan være et mildt anfall. De bruker ofte å bli verre, og da er det ingen tvil lenger for det er sinnsykt vondt. Jeg har én diger stein som kan føre til det du beskriver, men den har aldri gjort styggondt. Anonymkode: 2d9aa...3d5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Skrevet 4. oktober 2024 Gallesteinsanfall? Anonymkode: 0677d...b12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #7 Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Galleblæra er ikke langt unna, kan være et mildt anfall. De bruker ofte å bli verre, og da er det ingen tvil lenger for det er sinnsykt vondt. Jeg har én diger stein som kan føre til det du beskriver, men den har aldri gjort styggondt. Anonymkode: 2d9aa...3d5 Jeg hadde samling av flere steiner og det gjorde styggvondt. Første gangen ble jeg hentet av ambulanse da legevakta fryktet hjerteinfarkt. Ble hentet en senere gang også men da fordi jeg hadde vært slått ut av smerter i over 6 timer og de fryktet betennelse (da visste jeg jo at det var gallesteinsanfall som var årsaken) Anonymkode: 0677d...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå